Skip to main content

Florin Alexandrescu, oficial director de vânzări la Realitatea TV

 

florin-alexandrescu-zf1Grupul Realitatea Caţavencu îşi internalizează vânzările de publicitate “sub umbrela unei companii specializate”.

Publicitate

Noul director de vânzări al grupului este Florin Alexandrescu, care a confirmat negocierile, în urmă cu o săptămână, în premieră pe paginademedia.ro, AICI.

Noua structură de vânzări “va integra treptat toate produsele existente pe tv, print, radio şi online”.

Comunicatul Realitatea Caţavencu:

GRUPUL REALITATEA-CATAVENCU INTERNALIZEAZA VANZARILE DE PUBLICITATE

Incepand de la 1 noiembrie 2009, Grupul Realitatea-Catavencu internalizeaza vanzarile de publicitate sub umbrela unei companii specializate, detinute de Grup. Aceasta va integra treptat toate produsele existente pe tv, print, radio, online si digital signage, urmand sa ofere partenerilor sai un pachet complet de medii de comunicare.

Pana la sfarsitul anului, vanzarile pe 2009 pentru Realitatea TV, Telesport si Romantica vor fi gestionate in continuare de agentia DBV Media House. Noul director de vanzari al Grupului va fi Florin Alexandrescu.

Publicitatea online de pe site-urile grupului, precum si a celor partenere, aflate deja sub contract de regie, va fi administrata in continuare de F5 X-Media, din cadrul diviziei F5, structura new media Realitatea-Catavencu. Pachetele la nivel de grup vor fi coordonate prin departamentul condus de Florin Alexandrescu.

Fost director vanzari Nova TV in Cehia si sales strategist pentru Cehia, Romania si Slovacia al Central European Media Enterprises – cel mai mare grup de media din Europa Centrala, Alexandrescu a coordonat pana de curand activitatea operationala a tuturor diviziilor MediaPro si strategia de marketing si vanzari a grupului. Florin Alexandrescu a fost pana in 2000 research coordinator in cadrul departamentului de cercetare al Pro TV, ca mai apoi sa treaca la departamentul de vanzari, fiind pe rand sales executive si sales manager Pro TV intre 2001 si 2006.

Pentru mine e o intoarcere in timp, la cifrele de buget ale inceputului de deceniu. Majoritatea produselor grupului au potential de crestere, iar cea mai mare provocare este construirea unei echipe de vanzari competitive, care sa castige in timp recunoasterea comunitatii media din Romania”, spune Florin Alexandrescu.

Grupul Realitatea-Catavencu include in acest moment operatiuni media pe TV (Realitatea TV, Romantica, The Money Channel, Telesport), print (Academia Catavencu, Cotidianul, Business Standard, Money Express, Idei in Dialog, Tabu, B24FUN, Bucataria pentru Toti, Aventuri la Pescuit), radio (Guerrilla, Realitatea FM, Gold FM), online (compania new media F5) si digital signage (Monopoly).

Foto: ZF

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • parvan parvan
    Domnisoara/domnule (nu-mi dau seama din nume iar linkul nu exista) "interimarUL intern" ... poate ca e preferabila conditia de forta de munca disponibila conditiei de forta de munca neapreciata in trecut (ca altfel nu se justifica conditia de intern care paraseste vechea functie) si neapreciata in viitor (ca altfel nu se justifica conditia de interimar). Poate asa se demonstreaza ca "Principiul lui Peter" e totusi failibil. Sfatul meu este totusi sa nu va branduiti "Nostradamus Omida" alegeti-va un brand consistent si cu acoperire in realitate :)
  • interimarul intern interimarul intern
    Iata si motivul pentru care am devenit somer: prea le cam nimeream cu previziunile. De acum incolo voi activa sub numele de Nostradamus Omida.
  • parvan parvan
    Bafta Florine! Daca tot ne intoarcem 10 ani in timp ... atunci poate e momentul sa-ti spun ca abia anul asta am inteles de ce ai ales vanzarile in locul researchului. :) Pentru ca anul asta am vazut cata nevoie e de "research" in vanzarile mult prea centrate pe relationare si indiferente la fenomenele pe care le vand. Si tot anul asta am vazut ca researchul subsumat unor vanzatori/cumparatori apasati de grozavia momentului ... risca sa devina un simplu apendice.
    Dap nivelele de buget or fi aceleasi dar si piata si noi avem niste ani in plus. Sper ca exeprientele din acesti ani sa fie fructificabile. Si sunt convins ca daca e cineva care o poate face ... atunci tu esti dator s-o faci.
    Numai bine!
  • Corina Bambina Corina Bambina
    Tare de tot asta! nici nu stiu care e mai tare: gogomania grupului de a "internaliza" printr-o noua firmulitza, sau gogomania grupului care se bucura la aprecierea noului director despre cum e transportat el in timp la bugetele din secolul trecut. De fericire ca au pus mana pe cel mai valoros om de vanzari tv din Romania ultimelor decenii, au inghitit jignirea gogaltz gogaltz.
    Cum ar veni, bugetele noului tau grup Florinele sunt cele din mezozoicul mediaproului! Frumos zis si nu departe de adevar! Dar stai sa vezi si cota de piata pe care o aduna toate cele 3 spre 4 televiziuni din gradina! Asta n-ai vazut nici cand era medipro la gradinita.
    E un moment fooarte fericit sa formezi noi echipe de vanzari in miezul crizei economice! Geniala idee, asa ar trebui sa faca toate televiziunile, sa ia boboci fresh sa-i ingenuncheze domnule pe hodorogii astia umflati de experienta din agentii!
  • costel costel
    Grupul insusi e cel mai bun vanzator, mi-am dat seama. Daca i-au vandut omului blana ursului din padure si l-au si convins ca re potential de crestere, ar trebui sa se consolideze singuri intr-un grup de vanzari, sa nu-si mai ia vanzatori si sa fure ideile oamenilor de a face regii. Brrr! Brrrr!

Trimite un comentariu

sus