Toate site-urile Ringier îşi vor internaliza vânzările, începând de anul viitor. Mişcarea face parte din noua strategie a grupului, care şi-a dezvoltat o Divizie online în vară.
În prezent, site-urile Ringier sunt împărţite între regiile ARBOinteractive şi Splendid Interactive. ARBO se ocupă de evz.ro şi de bravo.net, iar în portofoliul Splendid sunt libertatea.ro şi capital.ro. Portalul unica.ro este vândut direct de către Ringier.
Actuala Divizie online a Ringier a început să se contureze la sfârşitul anului trecut şi a devenit funcţională, ca entitate de business separată, în această vară (detaliat despre Divizie, AICI). Divizia este condusă de Marius Hagger (director general Ringier România), iar zona editorială este coordonată de Laurenţiu Ciornei. De segmentul de marketing şi vânzări al Diviziei se ocupă Andrei Frunză.
Performanţele de trafic ale principalelor site-uri ale Ringier, în luna octombrie (conform SATI):
Bravo.net – 155.000 de unici, 2,3 milioane afişări
capital.ro – 513.000 de unici, 2,8 milioane afişări
evz.ro – 934.000 de unici, 18,3 milioane afişări
libertatea.ro – 1,37 milioane de unici, 45,7 milioane de afişări
unica.ro – 74.000 de unici, 709.000 afişări
Citeşte şi:
- Ringier îşi face Divizie Online
- Divizie digitală Ringier la nivelul întregului grup internaţional
- Noua strategie Ringier: Vizitatorii de pe platformele multimedia vor primi şi altceva în afară de informaţie
Trimite un comentariu