Cristina Niculescu, director de marketing al Antena 1, va mai lucra pe această poziţie până la 1 martie. Ea şi-a dat demisia la sfârşitul anului trecut. Contactată de paginademedia.ro, Cristina Niculescu a confirmat demisia, fără a da alte detalii: "prefer să rămân la nivelul unor motive personale".
Cristina Niculescu:
"Nu are nicio legătură cu organizaţia. Am simţit că era nevoie de o nevoie de o schimbare de macaz în viaţa mea profesională".
Cristina Niculescu (40 de ani) s-a angajat la Antena 1 în 1994, imediat după ce a terminat, ca şef de promoţie, Facultatea de Automatică şi Calculatoare.
Traseul la Antena 1:
Absolventă de Automatică şi Calculatoare, intrat la departamentul de publicitate, condus, la vremea respectivă, de Sorin Oancea, ca programator, pentru a implementa un soft de gestionare a contractelor de publicitate.
Ulterior, a prins "microbul televiziunii" şi s-a ocupat de Departamentul media, mai precis de relaţia cu agenţiile de publicitate.
În 1997, a câştigat o bursă Freedom House în Statele Unite, la posturi de televiziune americane. În ianuarie 1998, a înfiinţat departamentul de marketing, pe care l-a condus până în ianuarie 2005, după care a trecut la PR şi Comunicare.
A revenit la poziţia de director de marketing la sfârşitul lui 2007, într-un moment în care, spune ea, a avut mai multe oferte de pe piaţă.
Cristina Niculescu a făcut parte din echipa de început a Antenei 1, alături de Sorin Oancea, Cristina Niculescu, Laurenţiu Ionete, Nori Tripşa, Camelia Pătru şi Marius Tucă. În prezent, dintre aceştia mai lucrează pentru Antena 1 Camelia Pătru (director de achiziţii locale) şi Sorin Oancea (directorul Antena 3). Florin Nicoară a renunţat la poziţia de director de programe, la începutul anului, dar a rămas în postul TV, pe un post de consilier.
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
Va rog sa raspundeti prin Email
Sunt nascut in anul 1947 in Bucuresti, plecat in anul 1988 in Texas si eu il schimb pe Basescu din functie