Adevărul Holding îşi ajustează bugetul de marketing în acest an. Din informaţiile paginademedia.ro, bugetul de marketing al Adevărul Holding, care se ridica la aproximativ 16 milioane de euro pe an, va fi redus la 7 milioane de euro.
Cifrele au fost anunţate zilele trecute de Dinu Patriciu şi de Peter Imre.
Detalii:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
- Promovarea titlurilor va mai fi redusă.
- Publicaţiile din trust vor fi scumpite. Click! ar urma să coste 8.000 de lei (faţă de 7.000 acum). Ziarul este deja mai scump vinerea şi duminica (10.000, respecitv 9.000 de lei). Şi Adevărul va fi scumpit. Ziarul ar urma să coste 22.500 de lei. Adevărul costă acum 19.500 de lei.
- În aceste condiţii, Adevărul Holding urmăreşte un profit de aproape 4 milioane de euro la sfârşitul acestui an.
- Încasările de publicitate în perioada aprilie 2009 – aprilie 2010, pe tot trustul, au fost de 5 milioane de euro. Ţinta de încasări estimată pentru următorul an fiscal, până în 2011, este de 12 milioane de euro.
- Cheltuielile cu personalul vor fi reduse cu 10%, dar s-a anunţat că acest lucru nu va însemna concedieri sau scăderi de salarii.
Comentarii