Eleonore af Schaumburg-Lippe, care a lucrat în ultimii ani pentru Asociaţia Daneză de Publicitate, a fost transferată la Bucureşti pentru a deveni membru al Uniunii Agenţiilor de Publicitate din România (UAPR).
Eleonore, ca director executiv, va avea misiunea de a implementa noua strategie a organizaţiei.
Obiectivele UAPR:
- Unul dintre principalele obiective pe care actuala strategie UAPR le urmăreşte este acela de a fi o sursă de educaţie a industriei, oferind cursuri de pregătire atât pentru membrii industriei cât şi pentru cei interesaţi să capete cunoştinţe de marketing, media şi publicitate.
- De asemenea, se doreşte crearea unei mai bune coeziuni la nivelul membrilor UAPR în scopul de a ridica standardele industriei. În acest sens, se doreşte alinierea la standardele Asociaţiei Europene a Agenţiilor de Comunicare.
- Una dintre primele acţiuni întreprinse în calitate de Director Executiv este aceea de a oferi industriei de publicitate autohtone un ghid actualizat pentru conceperea briefurilor către agenţii elaborat de Asociaţia Publicitarilor (ISBA) în colaborare cu Institutul Practicienilor în Publicitate (IPA), Asociaţia Agenţiilor de Marketing (MAA) şi Asociaţia Agenţiilor de PR (PRCA).
- Ghidul este special creat pentru a deveni un instrument util marketerilor în lucrul cu agenţiile de publicitate. Oferind o mai mare transparenţă în relaţia client – agenţie, ghidul va deveni astfel premiza unor propuneri cu un nivel creativ mult mai înalt.
Trimite un comentariu