Agenţia de publicitate Ogilvy a realizat cea mai nouă campanie de imagine a postului Money Channel, care are drept slogan Economia e viaţa.
Lansarea noii platforme strategice “Economia e viaţă”, care reprezintă direcţia de construcţie şi evoluţie a postului TV la nivel editorial, coincide cu 5 ani de existenţă a Money Channel.
Înainte de alte detalii, iată cum arată spotul TV:
[youtube width="350" height="280"]http://www.youtube.com/watch?v=3bG2rIhJkPk[/youtube]
"Economia e religie. Economia e sex. Economia e artă. Economia e dramă. Money Channel şi Ogilvy văd economia ca fiind...Viaţă."
Anunţată încă de la jumătatea lunii martie printr-un teasing TV, campania de imagine continuă din 5 aprilie şi se va derula timp de aproximativ două luni, pe diferite canale media: TV; radio; presa şi online, cu bannere pe site-uri economice şi de interes general şi Facebook.
Dani Macarie, Creative Director Ogilvy :
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro“Nu există viaţă în afara economiei. Orice fapt de viată poate fi tradus printr-un concept economic. Şi invers. Pe acest adevăr se construieşte campania (...) care sper că-şi va convinge publicul de faptul că o televiziune economică vorbeşte mai mult decât oricare alta despre viaţa fiecăruia dintre noi.”
Comentarii
si, dupa ce sunt o catastrofa, mai arunca si banii pe o campanie, evident, una inteligenta costa mult si cum nu fac bani e greu sa si-o permita
nu stiu n-am vazut un produs mai ciudat de ratat ca asta in piata TV..dar dc se uita vantul, cred ca e ok sa ai macar un telespectator, dc ala plateste :))
Bravo ZF, pacat de Business Standard, bravo Money Express asta inseamna presa de business de calitate.