Mercury360, Ogilvy&Mather Bucharest, Propaganda şi Saatchi&Saatchi România au fost premiate la ediţia de anul acesta a festivalului european de publicitate dedicat exclusiv printului AdPrint.
Cele patru agenţii româneşti au câştigat cinci trofee, iar alături de ele au mai fost premiate alte 13 agenţii europene.
Cu ce lucrări au câştigat agenţiile româneşti?
Agentia Mercury360 a fost premiata pentru campania „Longer Day” - executii „Street” şi „Office” (pentru Nestle Professional) cu Best Use of Illustration şi Silver Angel în cadrul categoriei Outdoor&Poster, secţiunea FMCG (Fast Moving Consumer Goods).
Ogilvy&Mather Bucharest a fost premiată cu Gold Angel în categoria Outdoor&Poster, secţiunea Services pentru lucrarea „Destinations”.
Lucrarea câştigătoare face parte din prima campanie de imagine din istoria brandului Tarom, realizată şi lansată la sfârsitul anului trecut de Ogilvy România.
Agenţia Propaganda a câştigat Gold Angel în categoria Outdoor&Poster, secţiunea Art, Culture, Media&Entertainment prin campania „Drifting Away” (În derivă), realizată pentru HBO.
Saatchi&Saatchi Romania a castigat Bronze Angel în categoria Press&Magazine, sectiunea Durables and Other Consumer Goods împreună cu agenţia din aceeaşi reţea - Saatchi&Saatchi Geneva. Campania câştigătoare a fost „Skin Sensations”, realizată pentru Novartis-Fenistil.
Juriul AdPrint 2011, prezidat de Carl le Blond, Chief Creative Officer Ogilvy Group Rusia, a acordat 37 de trofee, dintre care 4 în categoria Best Use Of, 11 Gold Angel, 9 Silver Angel, 8 Bronze Angel, plus premiile speciale.
Cele mai bune printuri din Europa, premiate de juriul AdPrint, vor fi expuse în perioada 20 aprilie – 19 mai pe un suport neconvenţional - gardul ce înconjoară Muzeul Naţional de Artă al României.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Trimite un comentariu