Marsha Greenberg, unul dintre oamenii de bază care au contribuit la lansarea Pro TV în urmă cu 15 ani, va coordona de la 1 iunie echipa de marketing a postului Antena 3. În primă fază, ea va fi consultant al postului de ştiri.
Stabilită de mai mulţi la Las Vegas, Marsha Greenberg a lucrat mulţi ani la Pro TV. Până să lucreze cu Adrian Sârbu, şi-a trecut în cartea de vizită companii precum Warner Bros şi CBS.
Carte de vizită:
- Septembrie 2007 – Prezent: Catapult Creative Partners (companie de marketing şi publicitate)
- 1995 – 2000: Director, Pro TV, Acasă TV, Markiza TV
- 1983 – 1985: VP Creative Services (marketing şi publicitate)
- 1982 – 1985: Departamentul publicitate şi promo la Warner Bros, zona de pay TV
- 1978 – 1982: Scenarist şi producător CBS
- 1976 – 1978: Copywriter, Time Life Books Inc.
Marsha Greenberg urmează să revină în România. Potrivit informaţiilor paginademedia.ro, ea va fi pentru început consultant pentru Antena 3. După câteva luni, va coordona marketingul pe toate produsele media audiovizuale ale Intact.
"Pentru moment, nu pot comenta această informaţie", a declarat Mihai Gâdea, director Antena 3, pentru paginademedia.ro.
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.roAlţi doi oameni cu care Marsha Greenberg a lucrat la Pro TV au venit deja la Antena 3. Este vorba de Bogdan Albu (fost şef la promo, în Pro TV) şi de Dorothea Ionescu Vănău, numită project manager Marketing şi Comunicare al diviziei de ştiri. Cei doi au realizat deja primele seturi de promo-uri pentru Antena 3. Alţi doi oameni care au lucrat cu Marsha Greenberg la Pro TV vor veni în echipa de marketing.
Comentarii
La stiri nu vor ajunge in veci in fata Pro, macar din doua motive: calupul dedicat partidului si intonatia penibila (toate frazele se termina in aceeasi intonatie) a vocii din spate care povesteste stirile.
Ceea ce face trustul Intact mi se pare o oarecare disperare. Dupa ce acum ceva timp citeam ca isi adusesera consultanti americani - care n-au imbunatatit nimic din ce vad, apeleaza la solutia asta.
Nu vad sa aibe nicio sansa atata timp cat nu schimba strategia (programe, editorial, marketing)din radacini si nu isi motiveaza oamenii cum ar trebui.
Marsha e un mega specalist caruia pro-ul ii datoreaza fff mult. Altfel, e o scorpie care va scoate untul din antenisti, va garantez. N-am fost niciodata in gratiile ei dar, trebuie sa recunosc!, m-a invatat meseria pe care doar cei de la inceputurie pro-ului o stiu. Maria apostol nu a apucat-o pe Marsha, a aparut dupa plecarea ei.
In ceea ce priveste sansele de reusita cu antenele, trebuie avut in vedere ca pro-ul l-a avut pe dl. Sarbu, the one and only in televiziune. Va fi o mare provocare pentru "Mosu'" sa mentina avansul fata de antene.
O miscare interesanta care trebuie urmarita.
o celebritate din" romania plai cu dor" cum facu un pas in afara, cum deveni o nulitate, iar o nulitate din america, facu un pas pe dambovita si deveni VEDETA!...
tara fara destin.
Revenind la murtare,nu pot sa nu compar mutarea aceasta cu ce am citit zilele trecute cum ca Money Channel,va fi alipit/inghitit de CNBC,adica tot de niste americani.E un start,dar la Felix e greu,mai ales cu trecutul recent dezvaluit!
intact isi ia iar teapa cu americanii, care nu cunosc si nu pot intelege piata din romania.