Noră pentru mine, noul show al Antenei 1 (pe formatul Noră pentru mama) se promovează intens, începând de sâmbătă, pe pagina de Facebook a fostei emisiuni de la Kanal D Noră pentru mamă.
Acest lucru a fost posibil datorită faptului că cei care au produs emisiunea Noră pentru mamă timp de câţiva ani pentru Kanal D, Sinevizyon, sunt cei care se vor ocupa şi de realizarea noului show de la Antena1.
Ce spun reprezentanţii Kanal D despre acest lucru?
“Nu vrem să comentăm. E vorba de strategia de promovare a postului Antena1, dar acestă problemă se va rezolva pe cale legală”, a declarat Maria Popescu, PR manager Kanal D.
O bună perioadă de timp, până spre finalul emisiunii, în administrarea acestei pagini de Facebook, care numără circa 35.000 de prieteni, s-au implicat activ şi reprezentanţii Kanal D, alături de casa de producţie.
Spre finalul emisiunii Noră pentru mamă, Kanal D le-a lăsat mână liberă celor de la Sinevizyon să se ocupe de acest instrument de promovare al emisiunii Noră pentru mamă.
“În niciun caz nu ne-am gândit că cineva va folosi această pagină de Facebook pentru promovarea altei emisiuni”, a mai spus reprezentantul Kanal D.
Cum se foloseşte Sinevizyon de pagina de Facebook a emisiunii Noră pentru mamă?
Pe pagina de Facebook a fostului show de la Kanal D, Antena1 îşi anunţă preselecţiile din diferite oraşe, îşi postează clipuri de promovare şi menţine relaţia cu fanii acestui tip de emisiuni.
Iată cum sună câteva astfel de mesaje de promovare:
- "Cel mai iubit reality show matrimonial revine din toamnă pe Antena 1!"
- "Caravana "Noră pentru mine" ia startul în 25 iulie din Piteşti!"
La jumătatea acestei luni, Antena1 a anunţat că a cumpărat “May I call you mom”, formatul după care a fost realizat în România Noră pentru mama. Până în aceast an, Noră pentru mamă a rulat cinci sezoane la Kanal D.
Citeşte şi:
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Trimite un comentariu