“Agenţia TBWA este deţinută 100% de grupul Omnicom”, spune Cristian Munteanu, managing director al agenţiei TBWA.
Declaraţia vine după ultimele schimbări în acţionariatul OMD, agenţie în care Omnicom este prezentă prin companiile DDB şi TBWA şi din care The Group, firma lui Zoltan Szigeti şi Mihaela Nicola, a luat, recent, 30%.
Detalii, în continuare:
Cristian Munteanu:
“Agenţia de publicitate TBWA din România este deţinută 100% de Omnicom. Este singura agenţie în care grupul mondial este acţionar în totalitate în România.”
În România, Omnicom mai deţine agenţia DDB şi compania de media OMD.
Săptămâna trecută, The Group (compania lui Zoltan Szigeti şi Mihaela Nicola), a intrat cu 30%.
Noua structură de acţionariat a OMD:
TBWA Bucureşti: 35%
DDB: 35%
The Group: 30%
Până la intrarea The Group, DDB şi TBWA deţineau OMD România în procente egale.
Agenţiile Omnicom, sub acelaşi acoperiş
În perioada următoare, agenţiile Omnicom din România se vor muta în acelaşi sediu. În România, grupul internaţional Omnicom este în acţionariatul companiilor TBWA, DDB şi OMD.
Cristian Munteanu:
Lucrăm împreună la o aliniere la politica globală a Omnicom: “the one roof policy”
“Ne optimizăm costurile”, spune Munteanu.
Care va fi relaţia între agenţii?
“Nu există o raportare între agenţii. Ele sunt reţele diferite şi rămân independente. Operaţional, vor fi sub acelaşi acoperiş, dar costurile împărţite sunt din zona care nu afectează businessul.”
Mai exact?
“Resurse precum recepţia, sălile de meeting, cheltuielile administrative, bucătăria etc.”
The Group va intra şi în acţionariatul TBWA?
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro“Nu”, răspunde scurt Cristian Munteanu
Profetie: dl Zoltan va ajunge un fel de Vantu 2.
Pana la urma...de ce nu?
Cand e sa se aleaga praful...se alege.
Am mai auzit de o agentie care se cheama Hell. Iar ei sunt mandrii de asta...ca cica nici un client nu le rezista. Asa ca, ca-i pe fata sau un ingeras cu ochii albastrii...tot un Hell! Bravo, dl Zoltan. La cat mai mare. Multe milioane, numai fapte bune, multi clientii (daca se poate pe toti), sa fii adorat si in centrul Universului. Dar, sanatate...exact dupa merit! Nu mai mult, dar nici mai putin.