Titlurile Glamour şi GQ, editate în România de Liberis Publication, vor trece la Mediafax Group. Numerele de pe piaţă sunt ultimele care apar sub egida Liberis.
Din informaţiile Paginademedia.ro, Mediafax Group a discutat direct cu Conde Nast, deţinătorii licenţelor internaţionale pentru cele două titluri.
Contactat de Paginademedia.ro, Sorin Vulpe, publisher Liberis Publications, a confirmat negocierile internaţionale pentru preluarea titlurilor de către o altă companie, dar nu a precizat numele acesteia.
Sorin Vulpe:
"Este un proces normal de consolidare, într-o piaţă care se contractă la nivel internaţional şi de câteva ori mai rapid în România. Negocierile sunt purtate în ultima perioadă direct de deţinătorul licenţelor, Conde Nast.
Liberis are trei operaţiuni în care criza este extrem de acută: Grecia, România şi Bulgaria şi evident că trebuie să-şi concentreze resursele pentru a traversa această perioadă pe compania de la Atena."
Practic, prin această preluare a titlurilor, Liberis iese de pe piaţa din România. În urmă cu o lună, Liberis a închis cel de-al treilea titlu din România, Prevention, după cum Paginademedia.ro a scris aici.
Ce va face publisherul Sorin Vulpe în această situaţie:
"Am avut contract cu Liberis pe o perioadă de un an, pe care l-am prelungit, în contextul dificil, pentru a duce titlurile şi compania până într-un punct acceptabil părţilor implicate. Perspectiva dezvoltării, pentru care venisem iniţial la Liberis, la sfârşitul lui 2010, nu mai există.
Pentru viitorul imediat, voi continua să manageriez Picnic Media, care operează brandul media numărul 1 din pescuitul românesc: Aventuri la Pescuit. Are revista Aventuri la Pescuit, seria de ghiduri practice de pescuit, site-ul www.aventurilapescuit.ro, care este pe locurile 5-7 pe nişa de pescuit sportiv, pagina de facebook, care are 11.000 de fani, expo Aventuri la pescuit şi vânătoare, cu două ediţii pe an, cel mai mare târg de pescuit din România şi proaspăt lansatele aplicaţii digitale, pentru smartphone-uri şi tablete.
Aplicaţiile sunt: pescuit crap (lansată pentru iPhone pe 21 martie şi care de atunci ocupă locul 1 în categoria Sports în AppStore, pe România) şi care va fi lansată şi pentru Android. În următoarele două săptămâni, aplicaţia va fi lansată şi în limba germană, sub un brand internaţional deţinut de Picnic Media, care se numeşte Clear Fishing. Vor urma versiunile în limbile engleză şi spaniolă."
Citeşte şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii