Sorin Enache, directorul Realitatea TV, a adresat colegilor săi o scrisoare, în care-şi manifestă uluirea faţă de audienţele postului de televiziune pe care-l conduce, audienţe care au scăzut dramatic.
Enache consideră că cei de la Kantar Media sunt niste proşti. "Audienţele sunt aşa cum sunt pentru că sunt masurate de nişte proşti ( nu cred ca şi hoţi)”, spune Enache în mailul trimis colegilor, citat de Impactnews.ro.
În scrisoare, directorul Realitatea afirmă:
“În anul 2012, ne întoarcem evul mediu al măsurării audienţelor. Nu cred foarte tare în paranoia că s-ar şti adrese, asta ar explica doar parţial balamucul ăsta, adica ar fi valabil doar pentru o anumita staţie, dar nu cred.
Parerea mea este că cei de la Kantar Media sunt doar proşti , nu şi hoti. Ceea ce e rau într-un fel :-) , pentru ca fiind prosti nu înteleg ce li se întâmplă , se uita perplecşi la noi, habar nu au unde greşesc . Au încercat să arunce cu tot felul de detalii tehnice, care nu sunt valabile atâta timp cât rezultatele sunt atât de aiurea”.
“Eu am fost mai preocupat de segmentul staţiilor de stiri , unde am vazut că Antena 3 are mai mult decat dublu peste noapte, Romania TV trece de la 0.1 la 0.5. Adică la o audienţă pe care Antena 3 a facut-o după 2 ani de muncă, campanii de marketing, având brandul Antena şi forţa grupului Intact în spate. Din cauza lui Kantar ,televiziunea lui Sebi , care a apărut de pe o zi pe alta, şi-a schimbat numele de 3 ori în 3 săptămâni, a făcut zero efort de marketing, ajunge în 24 de ore la 0.5.”
“ Nu luaţi aşa în serios cifrele pe care le primiţi momentan, pentru ca ele sunt varză”, concluzioneaza Enache.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Comentarii
el are vanzari mai mici ceea ce va duce la demiterea lui+taieri din bugetul de marketing [aici se fac primele corectii de obicei], dupa care o sa puna presiune pe tine si o sa vinzi cu 100-120. intelegi dilema mea?
voi astia de cheltuiti bani pe tv - cel putin asa va laudati- vreti preturi din ce in ce mai mici de la an. te anunt ca prostitutia pe tv nu a fost deloc aprobata in Romania. vreti programe de calitate? vreti sa nu mai vedeti numai rahat la tv? in loc de 150-160 la cpp, hai sa ne intelegem la un 230-250 si atunci toata lumea va avea de castigat ! pana atunci sper sa va scada vanzarile si sa se prinda ca au un bnevoie de un om nou la marketing !
obisnuinta este o a doua natura asa ca...nu se intampla minuni, se intampla ca s-a schimbat masuratorul de audiente. kantar s-ar putea sa ciupeasca la cantar.
naty- tu nu ai aflat ca ziua de munca este de cel mult 10 ore?si ca restul de ore se numeste: timp liber? uite ca angajatii au dreptul, castigat, sa aiba opinii! daca iti face rau acest fapt, cauta o tara unde oamenii sunt tinuti fara internet. coreea de nord te-ar coafa? acolo toti isi fac meseria 24 din 24 si nu comenteza, pupa poala conducatorului iubit rupt din soare!.un rai pentru mentalitatea ta.in romania oamenii muncesc, mult si pe bani putini. prea multi la negru,ca n-au alternative,dar muncesc.nu va mai imbatati cu apa rece cum ca suntem niste putori proaste!muncim si gandim,o nenorocire altminteri pentru cei care doreau sa muncim nu sa gandim!
Cata minte sa ai sa crezi ca un om cu un IQ mediu ar accepta sa aiba people metru in casa?Inseamna inca o telecomanda pentru fiecare TV.Cand te duci la WC sa apesi pe buton, cand revii, sa faci la fel..si tot asa... :)
Penibil!
Singurii care pot da audientele reale sunt "cablistii" dar nu exista nici un interes pentru asta nici macar din partea celor care sunt direct interesanti...adica cei care platesc pentru publicitate. :)