Skip to main content

The Geeks, cea mai premiată agenţie interactivă la IAB MIXX Awards

 

The Geeks a plecat aseară, de la prima editie IAB MIXX Awards, cu cele mai multe trofee.

Publicitate

Agenţia interactivă din grupul Leo Burnett a câştigat patru premii: 2 pentru Groupama – The risk Test– client Groupama Asigurari („Experimental & Innovative campaign” si „Best Digital MIXX”), 1 pentru Doncafe - Horoscope Over a Cup of Coffee - client: Strauss Romania – Doncafe („Best Social Media App”) si 1 pentru Pilot Frixion – Back to school –client: Dacris/Pilot Frixion („Rich Media Display”).

Printre agenţiile câştigătoare s-au mai numărat McCann Erickson, iLeo, CARAT şi Kinecto. Decernarea premiilor a avut loc aseară în cadrul unei gale care s-a desfăşurat la Silver Church Club.

iLeo şi McCann Erickson au cucerit şi ele câte două premii.

  • iLeo a devenit câştigătoare la „Best Brand/ Product Launch” cu campania „Nefiltrat vs Fresh”, client Bergenbier si la „Mobile App” cu „Rediscover Romania”, client OMV Petrom.
  • McCann Erickson a reuşit să cucerească 2 premii pentru campania „Romanians Are Smart”, client Rom, la categoriile „Cross Media Integration” şi „Branded Content, blogging Campaigns & PR campaigns”.
  • Lista castigatorilor este completata de Kinecto, castigatoare la „Brand Awareness & Positioning” pentru campania „Tuborg Party Manager”, client Tuborg si *CARAT*, care s-a impus la „Direct Response & Lead Generation” cu „Opel Antara – Drive in Romania”, client Opel Romania & Nokia Romania.

La categoria „Best Digital MIXX” cele mai bune 3 campanii ale anului s-au
detasat: Groupama - The risk Test - The geeks - client Groupama Asigurari
cu cele mai multe puncte obtinute in urma jurizarii, urmata indeaproape de
Romanians are smart - BV McCann Erickson - client: ROM si Tuborg Party
Manager - Kinecto - client: Tuborg,

De asemenea, s-a acordat un premiu special al juriului agentiei The
Practice.

În cursă s-au aflat 65 de campanii online valide, înscrise de 21 de companii participante (în principal agenţii digitale şi de media, publisheri, advertiseri) şi au fost 30 de finalişti, 3 în fiecare categorie. Lista completă o puteţi consulta pe site-ul IAB România.

Dintre cele 10 sectiuni, cea mai mare concurenţă a fost la categoria de “Brand
Awareness & Positioning” (cu 15 campanii inscrise), urmată de “Experimental
& innovative” (9 inscrieri), “Cross-Media” (9), “Branded Content,
Blogging & PR Campaigns” (8) şi “Best Social Media App” (8 inscrieri).

PwC Romania, în calitate de observator, fără drept de vot, a asistat procesul de jurizare în vederea desemnarii câştigătorilor.

Juriul primei editii IAB MIXX Awards a fost format din:

  • Presedinte, *David Doty - Executive Vice President & CMO of *Interactive Advertising Bureau US*,
  • membri alesi de *IAB Romania: Alex Visa - Managing Partner Hyperactive, Stefan Iordache - COO Leo Burnett, Bogdana Butnar - Business Development, Head of Telco/eCommerce Google Romania, Orlando Nicoară - General Manager Mediafax Group, Radu Ionescu - Founder and Art Director Kinecto, Alin Zainescu - Business Development Manager la TradeAds Interactive, Oana Iliescu - Online Proposition and Web Development Manager *Romtelecom, Radu Apostolescu - Founder eMag* si Cristian Petriceanu - Presedinte IAB Romania.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus