Skip to main content

90% dintre domeniile româneşti acceptă reclame de la Google

 

În Romania există peste 20.000 de site-uri care acceptă reclame de la Google – echivalentul a 90% din domeniile româneşti, potrivit Doinei Costache, Industry Manager Google.

Publicitate

Video, o nouă etapă în advertisingul online

Alexandru Badinici, Google, declara recent că până în anul 2015, 50 % din reclamele online vor fi în format video. În acelaşi timp, 75% dintre reclame şi 50% din reclamele de brand vor fi de tip "social".

Video şi Social Media

Marii jucători din industrie au intuit nevoia unei astfel de schimbări şi o promovează prin noi tool-uri.

  • Facebook - a lansat în luna februarie a acestui an opţiunea integrării de conţinut de tip post în ad-urile Facebook => acest update oferă un avantaj foarte mare marketerilor, care pot acum să se adreseze utilizatorilor Facebook cu un mesaj mult mai complex, emoţional, vizual.
  • Pinterest – evoluţia rapidă a reţelei sociale Pinterest i-a adus acesteia un succes fantastic pentru o reţea socială tânără. Pinterest a intuit la timp noul trend, astfel încât a lansat, la rândul său, opţiunea de a Pin-ui clipuri.
  • Conform Wall Street Journal, achiziţia Instagram de către Facebook a creat un nou fenomen al aplicaţiilor mobile: uploadarea clipurilor personale de pe smartphone => a început cursa pentru crearea Instagramului pentru Video.

Ce înseamna Video Advertising pentru o campanie?

Conform Doinei Costache, Industry Manager Google, în Romania există peste 20.000 de site-uri care acceptă reclame de la Google – echivalentul a 90 % din domeniile româneşti. Aşadar, expunerea oferită de o campanie display este foarte mare.

Un plus al publicităţii online este raportarea foarte specifică referitor la cine îţi vede mesajul, de aici avantajul de a putea adapta campania în funcţie de evoluţia sa, pentru a obţine o mai bună performanţă.

În ceea ce priveşte avantajele pe care le are componenta video faţă de text sau imagine statică, Vaughan Deny, Advertising Sales Manager EMEA (Skype), spunea că mesajul video este puternic şi eficient întrucât transmite emoţie şi apelează la empatie – prin urmare, engagement-ul celor care vad Ad-ul este mult mai mare.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus