Mediapoint, regia de vânzări a holdingului Adevărul, înlocuieşte modalitatea de a vinde publicitate pe baza tirajului şi trece pe vânzarea exclusivă a audienţei publicaţiilor. Mai precis, pe baza cifrelor oficiale publicate de Studiul Naţional de Audienţă.
”În acest fel, vânzarea va fi personalizată pe targetul şi obiectivele fiecărui client, în funcţie de audienţa şi reach-ul net obţinut prin campanie, după modelul folosit deja în cazul strategiilor aplicate pe TV sau în mediul online. Clientului i se va oferi o campanie de comunicare integrata, derulată atât pe spaţiul media gestionat de Adevărul Holding, cât şi în cadrul portofoliului de evenimente al holdingului”, se arată într-un comunicat al companiei.
“Credem că e rudimentar să continuăm să gândim vânzarea de publicitate strict în termeni de discounturi, rebate-uri, free-uri, etc, într-o “bătălie” absurdă şi ineficientă cu celelalte trusturi de pe piaţă” spune Mircea Ionescu, director Media Point
Portofoliul de produse Adevarul Holding cuprinde peste 20 de canale media.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii