Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.roPublicitate TVR DECLANŞEAZĂ PROCEDURILE PENTRU CONCEDIERILE COLECTIVE. Conducerea SRTv va solicita, miercuri, deschiderea dialogului cu partenerii sociali, consultările urmând să vizeze "diminuarea consecinţelor concedierilor colective şi stabilirea echitabilă a criteriilor de selecţie" a personalului necesar funcţionării TVR în noua structură organizatorică, scrie Mediafax.
De asemenea, începând din 5 septembrie, conducerea executivă a Televiziunii Române va definitiva componenţa comisiilor de selecţie, care vor include specialişti din interiorul şi din afara TVR şi reprezentanţii sindicatelor, în vederea ocupării posturilor din noua organigramă.
SRTv îşi propune finalizarea acestui proces de evaluare şi analiză până la jumătatea lunii octombrie. Toate informaţiile necesare participării salariaţilor la procesul de selecţie vor fi puse la dispoziţia acestora, după finalizarea consultărilor cu partenerii sociali, se precizează în comunicatul TVR.
Conducerea TVR declanşează, miercuri, procedurile pentru concedierile colective
OCCIDENTUL VORBEŞTE DESPRE JURNALIŞTII ROMÂNI. „Sunt vremuri grele pentru câţiva jurnalişti din România care lucrează pentru media internaţională. Sunt victime ale unei campanii fioroase iniţiate de oficialii guvernului si site-ul de ştiri Cotidianul”, scrie săptămânalul The Economist intr-un editorial denumit „Journalist under fire” („Jurnalisti sub atac”), potrivit Wall-Street.ro.
Der Spiegel, El País, Deutsche Welle, CNN, The Economist, Le Monde, USA Today şi France 24 sunt câteva dintre brandurile de media acuzate că ar dezinforma în ştirile despre România.
"Jurnalistii acestora au fost acuzaţi că sunt plătiţi de preşedintele Traian Băsescu pentru a dezinforma cititorii din lumea întreagă. Furia a început intr-o perioadă de agitaţie politică în România, în care domnul Băsescu a fost suspendat din funcţie. Tabăra prezidenţială spune că Guvernul atacă democraţia, iar tabăra guvernamentală spune că se apără împotriva abuzului de putere al preşedintelui”, notează publicaţia.
The Economist: Jurnalistii romani sunt victimele unei campanii fioroase
PARTENERIAT ÎNTRE ONLINE ŞI OFFLINE. Euronews, una dintre cele mai importante televiziuni de ştiri din Europa, a semnat un parteneriat cu Google TV, un serviciu care facilitează utilizatorilor accesul la internet de pe televizor, conform Mediafax.
Google TV este o platformă care facilitează utilizatorilor accesul la internet de pe televizor, folosind un browser. Google TV foloseşte o tehnologie denumită generic Smart TV.
Euronews a semnat un parteneriat cu Google TV
GAFĂ LA OBSERVATOR. Oana Frigescu, prezentatoarea Observatorului de la Antena 1, a făcut ieri o gafă de proporţii, scrie Evenimentul zilei.
Într-un dialog cu organizatorul concertului lui Andrea Bocelli la Bucureşti, care va avea loc anul viitor, Oana Frigescu a întrebat dacă artistul şi-a anunţat, cumva, programul şi dacă „ar vrea să vadă ceva în oraşele pe care le vizitează în România”.
Andrea Bocelli este un tenor italian care a rămas fără vedere la vârsta de 12 ani, în urma unui accident în timpul unui joc de fotbal.
Ştirista Oana Frigescu, despre Andrea Bocelli: „Vrea să vadă ceva în oraşele pe care le vizitează?”
ROŞIA MONTANĂ, SUBIECT LA BBC. Proiectul minier de la Roşia Montană a devenit subiect de reportaj pentru britanicii de la BBC. Jurnalista Tessa Dunlop, de la BBC Radio 4, a venit în România, la Roşia Montană şi a stat de vorbă cu localnicii, scrie Adevărul.
Roşia Montană şi decada «războiului aurului», este titlul materialului difuzat la BBC Radio 4 şi pe site-ul bbc.co.uk.
Jurnalista povesteşte că atenţia asupra subiectului i-a fost adusă de spoturile TV plătite de Roşia Montană Gold Corporation (RMGC), compania care vrea să exploateze aurul din Munţii Apuseni.
„Era o reclamă care rula cu o regularitate surprinzătoare la televiziunile româneşti în toamna lui 2011, care mi-a atras atenţia asupra comunei de munte Roşia Montană“, spune Tessa Dunlop.
Roşia Montană, subiect de reportaj la BBC
IMOLA ZOLTAN DESPRE EVOLUŢIA PR-ULUI. Imola Zoltan, Managing Partner McCann PR, consideră că, în prezent, munca unui om de PR se deosebeşte de cea de la începutul anilor 2000 printr-o abordare radical diferită: o conectare mult mai mare la tot ce se întâmplă în jur, scrie Forbes România.
„În cei 12 ani, PR-ul a câştigat foarte multă reputaţie şi în România. Dacă în 2000 erau doar câteva companii, în special multinaţionale, care investeau în campanii de PR, astăzi, indiferent de dimensiunea unui business, strategiile de PR sunt planificate din timp, împreună cu cele de marketing”, a declarat Imola Zoltan.
Imola Zoltan: „Există falsa impresie că munca din PR poate fi făcută uşor de oricine”
INSUDTRIA PR, ÎNTR-O PERIOADĂ IMPREDICTIBILĂ. Anul acesta piaţa de servicii de relatii publice a fost mai puţin predictibilă decât în anii anteriori, iar tendinţele cele mai vizibile au fost prudenţa şi eficienţa, a afirmat pentru Wall-Street.ro, Crenguţa Roşu, managing partner al DC Communication.
"Este clar că vorbim de prudenţă, ca cei care folosesc PR-ul sunt majoritatea clienţi sofisticaţi, care ştiu care sunt ariile de acţiune ale acestuia şi au ţinte precise şi obiective clare.", mai spune managerul despre evoluţia pieţei de relaţii publice anul acesta.
Şefii mai multor agenţii de relaţii publice din România estimează că serviciile de PR vor fi anul acesta în jurul a 25 de milioane de euro, la un nivel asemănător ori în urcare cu 10% comparativ cu 2011.
Rosu, DC Communication: Piata este prudenta si mai putin predictibila. Clientii care folosesc PR-ul sunt sofisticati
FACEBOOK FACE CURĂŢENIE „ÎN CASĂ”. Facebook a inceput să scoată de pe reţea like-urile false, cauzate de spammeri, malware sau marketeri ce lucreaza “la negru”, în încercarea companiei de a câştiga credibilitate ca platformă de advertising, scrie Wall-Street.ro.
Facebook a subliniat că numărul de like-uri pe pagini corporate ar putea scădea cu circa 1% după ce va fi implementat noul algoritm de eliminare a like-urilor false.
Această „pieţă neagră” permite companiilor din întreaga lume să ridice numărul de like-uri de pe paginile de brand cu miile, o practică interzisă de reţeaua socială ce are în prezent 955 de milioane de utilizatori.
Facebook începe campania de eliminare a like-urilor false de pe reţea
Comentarii
Da,sa fie concedieri colective a tuturor celor care au participat (cu sau fara stiinta) la falimentarea financiara a TVR-ului!
Cu ei trebuie inceput. Apoi ... vom mai vedea.