Skip to main content

Finala X Factor: pe primul loc la oraşe, locul doi pe toată ţara. Câţi români s-au uitat

 

Publicitate

AUDIENŢE. Finala X Factor, câştigată de Tudor Turcu, a fost mai urmărită în oraşe. La nivel urban, Antena 1 a fost pe primul loc, după media emisiunii, cu aproape 800.000 de telespectatori pe minut. La nivelul întregii ţări, cu 1,2 milioane de români pe minut, Antena 1 a fost pe locul secund, după Pro TV.

Segmentul comercial: X Factor a avut o medie pe minut de 402.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani (7,2 rating pe segment). Pe intervalul emisiunii, Pro TV a avut cu 100.000 mai mulţi: 503.000 de telespectatori din targetul comercial în fiecare minut (9,1 rating).

BAD BOYS L-AU AVUT PE X FACTOR. Pe intervalul în care X Factor s-a intersectat cu filmul Bad Boys (Pro TV), emisiunea de pe Antena 1 a fost pe locul doi.

La filmul cu Will Smith s-au uitat aproape 1,9 milioane de români (dintre care peste 900.000 din oraşe). Pe intervalul filmului, pe X Factor erau aproape 1,3 milioane de români, dintre care aproape 800.000 în oraşe.

Audienţa posturilor TV pe intervalul finalei X actor, duminică, 23 decembrie, în mediul URBAN:

1. Antena 1: 794.000 de telespectatori pe minut (7,6 rating)
2. Pro TV: 773.000 (7,4)
3. Kanal D: 342.000 (3,3)
4. Prima TV: 251.000 (2,4)
5. Antena 3: 207.000 (2)

Audienţa posturilor TV pe intervalul finalei X Factor, duminică, 23 decembrie, la nivel NAŢIONAL:

1. Pro TV: 1.502.000 de telespectatori pe minut (7,9 rating)
2. Antena 1: 1.241.000 (6,5)
3. Kanal D: 738.000 (3,9)
4. Prima TV: 689.000 (3,6)
5. TVR 1: 323.000 (1,7)

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • qwerty qwerty
    premiul a fost de 120.000 de euro, bani pe care nu-i dau Antena1, ci sponsorii. Antena1 a scos gramezi de bani din sms-uri si din numeroasele pauze publicitare.
  • Cosmin Cosmin
    Ar trebui sa iei tu o amenda pentru logica si gramatica ta.
  • ANONIM ANONIM
    aici este vorba de public,fiecare televiziune are publicul ei ,spre exemplu cei care se uita la protv o vor face si daca protv vine cu un kkt de emisiune sau film ex:tanti florica,adik indiferent ce ar scoate aceea televiziune ,oamenii se uita.alta chestie,nu stiu cum se face ca doar antenele iau amenzi de la CNA,restu NU,protv-ul chiar deloc indiferent ce ar face,deci deduc ca acolo sus se trag niste sfori.ceea ce incerc sa spun este ca oamenii ar trebui sa se mai uite si la calitatea programului nu doar la cel care-l difuzeaza.
  • marius marius
    Lider in orașe și datorita faptului ca la tara sunt majoritatea antenelor parabolice (aproximativ 1.000.000 de abonați) și deci se pate explica fenomenul audientei mai slabe la tara. Asta denotă și faptul ca audientele pot fi măsurate corect.
  • Tiberiu Cazacioc Tiberiu Cazacioc
    E clar ca nu inteleg nimic. La prima vedere fac o comparatie: oare cat a costat difuzarea "Bad Boys" platita de MEDIA PRO/PRO TV si cat a costat productia finalei "X Factor" (numai premiul a fost 200.00 euro) ?!
  • MirceA MirceA
    In sfarsit, o analiza pertinenta si nepartinitoare.
  • MirceA MirceA
    Sunt de acord cu Florin. Ce au pierdut pe Digi au castigat pe alte retele datorita promovarii masive.
  • marius marius
    Normal ca la orase e lider...doar orasenii stiu sa aprecieze o muzica buna, o scena nemaipomenita, niste profesionisti...iar taranii se uita la panarame fictive gen ochii din umbra. Ei nu stiu sa aprecieze profesionalismul, la ei daca exista un scandal acolo se uita, la fel ca la antena 3.
  • Florin Florin
    faptul ca Antena 1 este pe locul 1 sau 2 nu demonstreaza nimic. ideea este daca formatul reuseste sa ridice audienta Antenelor si daca da, cu cat. este clar ca la noi nu a reusit sa devina fenomen niciodata, ceea ce nici de Vocea Romaniei nu se prea poate spune, chiar daca a avut audiente mai bune.
  • Florin Florin
    audienta Discovery ar putea sa creasca, la cata promovare a avut prin scandalul asta, asa ca nu dai un exemplu prea reusit.
  • Bogdan Popescu Bogdan Popescu
    Adevarul este ca ciocolata a reusit sa mute decisiv spre locul trei pe piata cheltuind cu mult mai mult ca in sezonul de anul trecut din toamna. La primavara probabil isi va indeplini obiectivul.
  • George George
    zamb poti sa detaliezi, cum este posibil sa plateasca la Kantar cand detinatorul datelor este ARMA, iar ARMA le imprastie mai departe in piata???
    Audientele par mititele dar emisiunea imi pare mai buna anul acesta decat Vocea... unde au adus cantareti consacrati(greseala impardonabila)... dar PRO are o masina de promovare si un PR cu mult peste productiile lor care au inceput sa scada calitativ....
  • qwerty qwerty
    nu stiu daca e un rateu atat de mare pe cat vor postacii protv sa se creada. doar la finala au avut peste 100.000 de voturi prin sms.
  • zamb zamb
    mai sunt 10 zile si vom afla adevarul despre masurarea audientelor
    daca discovery channel va avea audienta mai mica cu 50% inseamna ca audientele sunt masurate corect daca va avea aceeasi audienta inseamna ca cine plateste mai bine sunt clasati mai sus.
    apropo pentru cine nu stiu programele care au audiente mai mari platesc mai multi bani catre kantar media
  • Ianis Ianis
    Si eu sunt curios care au fost audientele Home Alone 3.

Trimite un comentariu

sus