AUDIENŢE. Finala X Factor, câştigată de Tudor Turcu, a fost mai urmărită în oraşe. La nivel urban, Antena 1 a fost pe primul loc, după media emisiunii, cu aproape 800.000 de telespectatori pe minut. La nivelul întregii ţări, cu 1,2 milioane de români pe minut, Antena 1 a fost pe locul secund, după Pro TV.
Segmentul comercial: X Factor a avut o medie pe minut de 402.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani (7,2 rating pe segment). Pe intervalul emisiunii, Pro TV a avut cu 100.000 mai mulţi: 503.000 de telespectatori din targetul comercial în fiecare minut (9,1 rating).
BAD BOYS L-AU AVUT PE X FACTOR. Pe intervalul în care X Factor s-a intersectat cu filmul Bad Boys (Pro TV), emisiunea de pe Antena 1 a fost pe locul doi.
La filmul cu Will Smith s-au uitat aproape 1,9 milioane de români (dintre care peste 900.000 din oraşe). Pe intervalul filmului, pe X Factor erau aproape 1,3 milioane de români, dintre care aproape 800.000 în oraşe.
Audienţa posturilor TV pe intervalul finalei X actor, duminică, 23 decembrie, în mediul URBAN:
1. Antena 1: 794.000 de telespectatori pe minut (7,6 rating)
2. Pro TV: 773.000 (7,4)
3. Kanal D: 342.000 (3,3)
4. Prima TV: 251.000 (2,4)
5. Antena 3: 207.000 (2)
Audienţa posturilor TV pe intervalul finalei X Factor, duminică, 23 decembrie, la nivel NAŢIONAL:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro1. Pro TV: 1.502.000 de telespectatori pe minut (7,9 rating)
2. Antena 1: 1.241.000 (6,5)
3. Kanal D: 738.000 (3,9)
4. Prima TV: 689.000 (3,6)
5. TVR 1: 323.000 (1,7)
Comentarii
Audientele par mititele dar emisiunea imi pare mai buna anul acesta decat Vocea... unde au adus cantareti consacrati(greseala impardonabila)... dar PRO are o masina de promovare si un PR cu mult peste productiile lor care au inceput sa scada calitativ....
daca discovery channel va avea audienta mai mica cu 50% inseamna ca audientele sunt masurate corect daca va avea aceeasi audienta inseamna ca cine plateste mai bine sunt clasati mai sus.
apropo pentru cine nu stiu programele care au audiente mai mari platesc mai multi bani catre kantar media