AUDIENŢĂ. Pijamale, a doua piesă jucată de Mihai Bendeac la Teatru TV a avut o audienţă mai mică decât săptămâna trecută. Antena 1 a fost, cu Teatru TV, pe locul patru la nivel naţional şi pe doi la oraşe.
Distanţa dintre Pro TV şi Antena 1 a fost mai mare mai ales în prima parte a piesei, când Bendeac s-a intersectat cu Serviciul Român de Comedie, emisiune care a înregistrat un record de când este difuzată.
Paginademedia.ro vă prezintă datele de audienţă ale serii de ieri:
Pe intervalul Teatru TV cu Mihai Bendeac:
LA NIVEL NAŢIONAL: Aproape 860.000 de români au văzut, în fiecare minut, piesa lui Bendeac de pe Antena 1, cu aproape 100.000 mai puţini decât săptămâna trecută. Antena 1 a fost pe locul patru, după Pro TV, Kanal D şi Acasă TV.
LA NIVEL URBAN: Ca şi la prima piesă, Bendeac a stat mai bine la oraşe: locul doi, după Pro TV, cu 512.000 de orăşeni pe minut. Săptămâna trecută, se apropia de 600.000.
SEGMENTUL COMERCIAL: Din publicul lui Bendeac, 285.000 de telespectatori erau din segmentul 18-49 de ani (5,3 rating). În intervalul emisiunii, pe Pro TV erau 401.000 persoane din targetul comercial (7,3 rating).
Audienţa posturilor TV, miercuri, 20 martie, pe intervalul Teatru TV (20.27-21.47):
NATIONAL | URBAN | ||
---|---|---|---|
Pro TV | 1.524.000 telespectatori pe minut (8 rtg) | Pro TV | 776.000 (7,4) |
Kanal D | 1.180.000 (6,2) | Antena 1 | 512.000 (4,9) |
Acasa | 1.094.000 (5,8) | Kanal D | 493.000 (4,7) |
Antena 1 | 859.000 (4,5) | Acasa | 440.000 (4,2) |
Prima TV | 724.000 (3,8) | Antena 3 | 396.000 (3,8) |
Record de audienţă la Serviciul Român de Comedie
Serviciul Român de Comedie a înregistrat, ieri, cea mai bună audienţă la nivel urban de când este difuzată emisiunea: aproape un milion de telespectatori pe minut, din oraşe. La nivel naţional, SRC s-a apropiat de 1,8 milioane de români în fiecare minut.
Din segmentul comercial (18-49 de ani), SRC a atras 491.000 de telespectatori pe minut (9 rating pe segment). Antena 1 avea 243.000 de persoane din acest target.
Pe intervalul Serviciului Român de Comedie, Antena 1 (care avea Teatru TV) a fost pe locul patru în topul audienţelor, pe toate targeturilor: urban, naţional şi 18-49 de ani.
Audienţa posturilor TV, marţi, 20 martie, pe intervalul Serviciul Român de comedie (20.30-21.28)
NATIONAL | URBAN | ||
---|---|---|---|
Pro TV | 1.783.000 telespectatori pe minut (9,4 rtg) | Pro TV | 981.000 (9,4) |
Kanal D | 1.503.000 (7,9) | Kanal D | 619.000 (5,9) |
Acasa | 1.388.000 (7,3) | Acasa | 524.000 (7) |
Antena 1 | 838.000 (4,4) | Antena 1 | 467.000 (4,5) |
National | 743.000 (3,9) | Antena 3 | 389.000 (3,7) |
Citeşte şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
ma intreb daca aceasi soarta va avea si TEATRU TV ?
Multumeste domnilor profesori, ca Titieni si Aradits, pentru asta.
In episodul 3, audienta o sa fie cel mult cat e numarul de persoane care se uita la A1 de obicei, indiferent ce ar fi pe alte posturi.
A1 sau ProTv pot face 0.1 rating si cu revizie tehnica.
Am inercat sa ma uit la show-ul cu dans, dar de cate ori l-am vazut cum isi da ochii peste cap si se entuziasmeaza cu la fel de multa naturalete ca Bianca Dragusanu, am renuntat.
PS: nu sunt o fana a Antenelor . Pot spune ca urasc modul de a face televiziune practicat de Antene ( practic ei nu fac televiziune ci propaganda politic prezentand intr-o lumina favorabila struto- camila de la guvernare intr-o lumina favorabila ) . Protv -ul are un mod mai subtil de a face propaganda politica ( stilul vestic ) . Atentie nu spun ca cei de la protv sunt "lumina si adevarul".