
Meciul Olanda - România a condus detaşat audienţele. Partida de fotbal a avut pe întreaga durată o audienţă medie pe minut de 3,25 milioane de români (17,1 rating), dintre care 1,7 milioane de români erau din mediul urban.
Cu aceste cifre, TVR 1 a fost pe primul loc în audienţe. Meciul de fotbal transmis de TVR 1 a fost pe primul loc şi pe intervalul în care s-a intersectat cu serialul Suleyman magnificul (Kanal D) şi cu MasterChef (Pro TV).
Cele trei programe de forţă au fost în concurenţă directă aproximativ trei sferturi de oră (21.33 - 22.19). Paginademedia.ro vă prezintă în continuare rezultatele bătăliei directe între Suleyman, MasterChef şi meciul cu Olanda.
LA NIVEL NAŢIONAL. TVR 1 a avut o medie de 3,2 milioane de telespectatori în fiecare minut, pe intervalul în care meciu s-a bătut direct cu Suleyman şi cu MasterChef. Al doilea clasat, aflat la o distanţă de aproape un milion de telespectatori, a fost Suleyman, urmat de MasterChef-ul de pe Pro TV.
LA NIVEL URBAN. Postul public a condus şi la nivel urban în confruntarea directă cu Suleyman şi MasterChef, înregistrând o medie de 1,7 milioane de privitori. Meciul a fost urmat de sultanul de pe Kanal D şi de emisiunea culinară de pe Pro TV. În top, pe locul al patrulea, atât pe urban cât şi pe naţional, a fost Acasă TV, care a difuzat aseară serialul Inimă de ţigan.
LA NIVEL COMERCIAL. Pe intersecţia celor trei programe, meciul a avut 768.000 de telespectatori pe minut. (13,8 rating pe segment). TVR a fost pe locul doi la acest capitol, după MasterChef, la care se uitau 803.000 de telespectatori din targetul comercial.
Audienţa posturilor de televiziune pe intervalul în care Olanda - România s-a intersectat şi cu MasterChef şi cu Suleyman
NATIONAL | URBAN | ||
---|---|---|---|
TVR 1 | 3.287.000 telespectatori pe minut (17,3RTG) | TVR 1 | 1.711.000 (16,3) |
Kanal D | 2.381.000 (12,5) | Kanal D | 1.339.000 (12,8) |
Pro TV | 1.992.000 (10,5) | Pro TV | 1.150.000 (11) |
Acasa TV | 855.000 (4,5) | Acasa | 299.000 (2,9) |
Antena 1 | 562.000 (3) | Antena 3 | 245.000 (2,3) |
Audienţa fiecărei emisiuni pe intervalul lor de difuzare:
MasterChef: 2,3 milioane de români pe minut, dintre care 1,3 milioane din oraşe. 860.000 de telespectatori făceau parte din targetul comercial 18-49 de ani.
Suleyman: 2,37 milioane de români pe minut, dintre care 1,33 milioane din oraşe. Din publicul comercial, serialul a avut 590.000 de telespectatori pe minut.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii