Competiţia Romanian EFFIE Awards, care răspăteşte eficienţa în comunicare, a atras un număr record de înscrieri: 115 lucrări. 29 de agenţii şi clienţi au intrat anul acesta în cursa pentru obţinerea unui trofeu EFFIE.
"Numărul mare al lucrărilor înscrise la noile categorii cum ar fi: Brand Experience, Digitally Led Engagement şi Good Works Effie (CSR şi Non-Profit), demonstrează trendurile recente ale industriei locale de marketing şi comunicare. După etapa de jurizare, vom afla numele celor mai bune campanii de comunicare din România din anul 2012, la Gala de premiere, din data de 10 iunie", declară Teodora Popescu Bîrlan, Director Comunicare Procter&Gamble Balkans şi Preşedintele Comitetului de Organizare Romanian EFFIE Awards 2013.
Competiţia Romanian EFFIE Awards 2013 a fost extinsă anul acesta la 28 de categorii de concurs (cu 6 mai multe decât în 2012), toate categoriile avand proiecte inscrise.
Juriul Romanian EFFIE Awards va fi prezidat de Jim Taylor, Head of Integrated Activity Planning Capability, Global, SABMiller, şi este format din reprezentanţi seniori ai industriei de marketing şi comunicare din România. Aceştia vor evalua campaniile din perspectiva rezultatelor de vânzări şi a obiectivelor de comunicare atinse şi depăşite.
Gala de premiere a celei de-a zecea ediţii Romanian EFFIE Awards va avea loc în seara de 10 iunie, la Opera Naţională Bucureşti şi va fi prezentată de Andi Moisescu.
Trimite un comentariu