Maria Popescu, PR & Communication al Kanal D pleacă de la postul de televiziune deţinut de turcii de la Dogan. De mâine, va pleca din ţară, împreună cu soţul ei.
Maria Popescu este unul dintre cei mai longevivi angajaţi ai Kanal D. A venit în 2007, la scurt timp de la lansarea postului TV şi a avut, de-a lungul timpului, atribuţii de marketing, PR şi comunicare.
Destinaţia după Kanal D? Mâine, Maria Popescu va pleca din România, cu direcţia Vancouver, Canada. Soţul ei, programator de profesie, a obţinut un job pentru o companie IT internaţională.
În Canada, Maria Popescu se va dedica, pentru început, studiilor:
„O să studiez şi o să mă perfecţionez în marketing”, a spus ea pentru Paginademedia.ro.
Potrivit mesajului către colegi al Mariei Popescu, atribuţiile de comunicare au fost preluate, pentru moment, de Mihaela Manole, fost jurnalist la Evenimentul zilei şi apoi la Adevărul, până în 2011, când a intrat în departamentul de comunicare al Kanal D.
Maria Popescu, Carte de vizită:
- De la absolvirea studiilor universitare în cadrul ASE Bucureşti în 2001 şi până în 2005 a ocupat diferite poziţii în departamenele de comunicare ale unor companii din sectorul IT precum SIVECO (web marketing responsible şi brand manager) şi GeCAD (web communication responsible).
- Ulterior a fost Client Service Manager şi a condus departamentul de PR al agenţiei Image Factory, un boutique de comunicare integrată cu clienţi din diferite industrii (imobiliare, IT, alimentar, financiar, media, consultanţă).
- S-a alăturat în 2007 echipei Kanal D, în calitate de PR Manager. În scurt timp a preluat şi responsabilitatea comunicării de brand, a comunicarii interne şi a proiectelor cu responsabilitate socială derulate de Kanal D, devenind PR & Communication Manager.
- În calitate de Communication & PR Manager al Kanal D a iniţiat mai multe campanii media de implicare socială cu focus pe problemele copiilor şi tinerilor. În 2011 s-a desfăşurat Campania “Un Apel pierdut, o copilărie pierdută” în sprijinul Asociaţiei Telefonul Copilului, campanie premiată în cadrul Galei Societăţii Civile. Campania a fost reluată în fiecare an.
- Tot în 2011, a demarat campanii care au ca scop îmbunătăţirea condiţiilor de viaţă pentru copii diagnosticaţi cu tulburenţe din spectrul autismului atât prin strângerea de fonduri cât şi prin lobby la nivel european pentru schimbarea legislaţiei şi a mentalităţilor din societatea românească.
Comentarii
God speed, cum ar zice englezul :)))))) Ai fost o colega pe cinste...Ne bucuram pentru tine si iti dorim tot binele din lume. Duminica o sa ma gandesc la voi....