Agenţia Interactions a fost marea câştigătoare a ediţiei de anul acesta a IAB Mixx Awards, cu 4 premii obţinute în concurs, inclusiv premiul pentru cea mai bună campanie realizată.
Industria de publicitate online din România şi-a desemnat ieri câştigătorii în cadrul celei de-a doua ediţii a IAB Mixx Awards România. Gala de premiere s-a desfăşurat ca parte a ICEE Fest, eveniment organizat de Thinkdigital.
Campaniile câştigătoare, în funcţie de cele 10 categorii, ale IAB Mixx Awards de anul acesta sunt:
Brand Awareness and Positioning
- ”Mega Image Virtual Garden” – Interactions pentru Mega Image
Direct Response & Lead Generation
- ”SEAT Webshop – The online shop for new and used cars” – Interactions pentru SEAT
Best Brand/ Product Launch
- ”Bursa binelui BCR” – Kinecto (CSR Platform Launch Campaign) pentru BCR
Experimental and Innovative Campaign
- ”The Five to Two News” – Interactions pentru Kit Kat (Nestle)
Cross-Media Integration
- ”Dero Clăbucel” – Mindshare pentru Unilever SCE
Branded Content, Blogging Campaigns and PR Campaigns
- ”#apartIKEA – The Rented Apartment” Experiment – The Practice pentru IKEA România
Mobile App
- ”Prim ajutor” – Mobile Works pentru Crucea Roşie
Rich Media Display
- ”Călătoria Note 10.1” – Starcom & Digital Star pentru Samsung
Best Social Media Apps
- ”Manifest pentru creativitate” – Starcom & Digital Star pentru Samsung
Best Digital Mixx Campaign
- ”SEAT Webshop – The online shop for new and used cars” – Interactions pentru SEAT
La ediţia de anul acesta a IAB Mixx Awards au fost înscrise 27 de campanii de către 13 agenţii.
Juriul IAB Mixx Awards de anul acesta a fost compus din: Răzvan Căpănescu (Chief Creative Officer at Publicis Bucharest), Adrian Boţan (VP Creative Excellence at McCann Worldgroup Central East Europe), Alex Vişa (Marketing & Online Communication Executive), Doina Costache (Head of Multiple Industries, Google Romania), Tudor Galoş (Consumer Marketing Manager at Microsoft), Alina Petri (Advertising & e-business Division Director la Romtelecom) şi Călin Rotăruş (Founder at BCCR).
Jurizarea a fost realizată exclusiv online, iar membrii juriului nu au avut acces la numele agenţiei participante, ci doar la numele campaniei şi al clientului.
S-au păstrat, de asemenea, criteriile de eligibilitate, şi, în cazul în care un membru al juriului a intrat în conflict de interese cu agenţia sau brandul, acesta nu a avut drept de vot. În momentul calculării punctajului final acumulat de o campanie, formularele de notare au fost luate aleator, fără a fi văzute şi numele campaniei şi/sau al clientului/ agenţiei. Membrii juriului au notat observaţii şi argumente pentru fiecare punctaj acordat, iar acestea vor fi trimise ca feedback general şi centralizat către fiecare agenţie înscrisă în competiţie.
Trimite un comentariu