Skip to main content

Agenţia Interactions, marea câştigătoare la IAB MIXX Awards 2013

 

iab mixxAgenţia Interactions a fost marea câştigătoare a ediţiei de anul acesta a IAB Mixx Awards, cu 4 premii obţinute în concurs, inclusiv premiul pentru cea mai bună campanie realizată.

Publicitate

Industria de publicitate online din România şi-a desemnat ieri câştigătorii în cadrul celei de-a doua ediţii a IAB Mixx Awards România. Gala de premiere s-a desfăşurat ca parte a ICEE Fest, eveniment organizat de Thinkdigital.

Campaniile câştigătoare, în funcţie de cele 10 categorii, ale IAB Mixx Awards de anul acesta sunt:

Brand Awareness and Positioning

  • ”Mega Image Virtual Garden” – Interactions pentru Mega Image

Direct Response & Lead Generation

  • ”SEAT Webshop – The online shop for new and used cars” – Interactions pentru SEAT

Best Brand/ Product Launch

  • ”Bursa binelui BCR” – Kinecto (CSR Platform Launch Campaign) pentru BCR

Experimental and Innovative Campaign

  • ”The Five to Two News” – Interactions pentru Kit Kat (Nestle)

Cross-Media Integration

  • ”Dero Clăbucel” – Mindshare pentru Unilever SCE

Branded Content, Blogging Campaigns and PR Campaigns

  • ”#apartIKEA – The Rented Apartment” Experiment – The Practice pentru IKEA România

Mobile App

  • ”Prim ajutor” – Mobile Works pentru Crucea Roşie

Rich Media Display

  • ”Călătoria Note 10.1” – Starcom & Digital Star pentru Samsung

Best Social Media Apps

  • ”Manifest pentru creativitate” – Starcom & Digital Star pentru Samsung

Best Digital Mixx Campaign

  • ”SEAT Webshop – The online shop for new and used cars” – Interactions pentru SEAT

La ediţia de anul acesta a IAB Mixx Awards au fost înscrise 27 de campanii de către 13 agenţii.

Juriul IAB Mixx Awards de anul acesta a fost compus din: Răzvan Căpănescu (Chief Creative Officer at Publicis Bucharest), Adrian Boţan (VP Creative Excellence at McCann Worldgroup Central East Europe), Alex Vişa (Marketing & Online Communication Executive), Doina Costache (Head of Multiple Industries, Google Romania), Tudor Galoş (Consumer Marketing Manager at Microsoft), Alina Petri (Advertising & e-business Division Director la Romtelecom) şi Călin Rotăruş (Founder at BCCR).

Jurizarea a fost realizată exclusiv online, iar membrii juriului nu au avut acces la numele agenţiei participante, ci doar la numele campaniei şi al clientului.

S-au păstrat, de asemenea, criteriile de eligibilitate, şi, în cazul în care un membru al juriului a intrat în conflict de interese cu agenţia sau brandul, acesta nu a avut drept de vot. În momentul calculării punctajului final acumulat de o campanie, formularele de notare au fost luate aleator, fără a fi văzute şi numele campaniei şi/sau al clientului/ agenţiei. Membrii juriului au notat observaţii şi argumente pentru fiecare punctaj acordat, iar acestea vor fi trimise ca feedback general şi centralizat către fiecare agenţie înscrisă în competiţie.

LIKE. Fiţi la curent cu ştirile şi pe contul de Facebook Paginademedia.ro

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus