Skip to main content

BRAT. Licitaţie pentru măsurătorile traficului pe internet şi a investiţiilor în publicitate

 

bratBiroul Român de Audit Transmedia va demara licitaţia pentru alegerea furnizorilor sistemului de măsurare SATI şi MIPO, pentru perioada 2014-2017. Contractul cu furnizorul actual, compania germana KM Spring, va lua sfârşit pe 31 august 2014.

Publicitate

Reprezentanţii membrilor BRAT au decis ca licitaţia să fie organizată şi condusă de o Comisie de Organizare, formată din 16 membri reprezentanţi ai industriei online din România.

Comisia de Organizare va fi responsabilă cu realizarea briefului cercetării şi a listei posibililor furnizori, analiza ofertelor şi desemnarea ofertelor care intră în etapa finală de selecţie, negocierea ofertelor primite. În final, decizia cu privire la câştigătorul licitaţiei va fi luată de Adunarea Generala a Departamentului Internet al BRAT.

Adunarea Generală a Departamentului Internet a decis ca în cadrul licitaţiei va evalua şi posibilitatea realizării celor doua studii tactice pe care le realizează, cel dedicat presei scrise (SNA) şi cel al mediului online (SATI), utilizând o metodologie care să utilizeze un trunchi comun, dar care să permită în acelaşi timp şi culegerea adecvată de date pentru fiecare mediu.

Realizarea integrat a celor doua studii, impreuna cu studiul de strategie realizat de BRAT in prezent (FOCUS), ar oferi celor 2 media si beneficiarilor studiilor o serie de avantaje:
- Evaluarea comuna a datelor de audienta pentru presa scrisa si mediul online,
- Extinderea catre rezultatele de audienta online a rezultatelor de consum oferite de FOCUS si imbogatirea modului de utilizare a acestora,
- Reduceri importante de costuri pentru toti beneficiarii studiilor BRAT

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus