Google a încasat mai mult de jumătate din cele 8,8 miliarde de dolari cheltuite în 2012 cu publicitatea destinată telefoanelor mobile, potrivit unei estimări eMarketer, citată de Le Monde.
Cu 4,61 de miliarde de dolari, Google şi-a adjudecat 52,36% din piaţa care este în continuă creştere şi este la mare distanţă de reţelele sociale Facebook (5,35% cu 470 de milioane de dolari) şi Twitter (1,57% - 140 de milioane de dolari).
Cheltuielile cu publicitatea pe mobile va creşte foarte mult în 2013, va ajunge la 15,82 de miliarde de dolari, iar Google îşi va confirma dominaţia pe această piaţă, mai estimează eMarketer.
Google continuă să deţină supremaţia pe piaţa mondială de publicitate online, cu 32, 73 de miliarde de dolari.
"În acest an, Google îşi va creşte foarte mult veniturile din publicitate online datorită monetizării site-ului de conţinut video YouTube", a explicat eMarketer.
Trimite un comentariu