Scooter Braun, managerul mai multor vedete americane printre care şi Justin Bieber, alături de casa de producţie Marble Media au achiziţionat formatul M-a făcut mama artist (Mom made me a star). Show-ul ar urma să fie adaptat pentru ţările din America de Nord, potrivit The Hollywood Reporter.
Achiziţia a fost făcută în cadrul târgului de televiziune NATPE, care se desfăşoară zilele acestea la Budapesta.
Emisiunea tip talent show, care a fost difuzată anul trecut de Prima TV, este produsă de Media Factory. La nivel internaţional, show-ul este vândut de Small World IFT. Tot Media Factory a realizat şi Miss fata de la ţară (Miss country girl), un format românesc care s-a vândut în mai multe ţări.
Miss Country Girl a mai fost produs în Ucraina, de canalul 1+1, şi a fost vândut în alte aproape 20 de ţări, printre care Statele Unite, Australia şi Franţa. Grupul Viasat a achzitionat formatul pentru 11 ţări (Suedia, Danemarca, Norvegia, Estonia, Lituania, Bulgaria, Ungaria, Slovenia, Cehia şi Ghana). Anul acesta emisiunea a început să ruleze şi în Thailanda.
Media Factory a produs în ultimii 11 ani peste 20 de emisiuni, printre acestea se numără Animat Planet Show, România mea, Reporter Incognito, Aruncaţi din Tren, Potopul după Dinescu şi Părerea Mea.
Comentarii