Mona Opran este noul Chief Operations Officer (COO) a patru dintre companiile grupului Centrade şi anume Saatchi & Saatchi, Saatchi & Saatchi X, Pantone şi Epidemic.
În noul său rol, Mona Opran va avea ca obiectiv central dezvoltarea strategiei de creştere a acestor agenţii, răspunzând provocărilor recente ale industriei marcate de impactul tot mai mare al digitalului, implicarea tot mai accentuată a consumatorilor şi comunităţilor în comunicarea de brand şi tendinţa de accesibilizare a publicităţii
Atenţia noului COO se va împărţi în două direcţii, pe de o parte în dezvoltarea modelului de business şi a procesului de lucru, focusul continuând să fie îndreptat spre nevoia business-ului clienţilor, atât pe plan creativ cât şi strategic, iar pe de altă parte în promovarea agenţiilor pe care le conduce ca agenţii care apreciază, cresc, respectă şi inspiră oameni.
Despre Mona Opran
- Mona Opran şi-a început cariera în advertising în anul 1996, în cadrul 141 Romania, departamentul de BTL al Saatchi & Saatchi.
- Între 1997-2000, a făcut parte din echipa agenţiei D’Arcy, unde a gestionat proiectele IMP din România, Bulgaria şi Macedonia desfăşurate de P&G, Connex, Kraft Foods şi de alţi clienţi ai agenţiei.
- După ce a ocupat poziţia de Marketing Manager al Bucharest Mall, Mona a revenit în D’Arcy în poziţia de director IMP.
- În 2005, Mona Opran a creat Saatchi & Saatchi X, moment care a marcat o inovaţie pe piaţa autohtonă, graţie unui nou concept de comunicare: shopper marketing.
- În 2007, Mona Opran a devenit Managing Director al Saatchi & Saatchi şi Saatchi & Saatchi X, iar din ianuarie 2011 focusul său profesional a fost pe dezvoltarea Saatchi & Saatchi X ca şi companie de activare a brandurilor prin integrarea expertizelor de events management, shopper marketing & mobile marketing.
faptul ca nu stapanesti niste termeni nu inseamna ca cei carora li se potrivesc sunt gresiti...
auzi dar de offside ai auzit?