Goldbach Media vinde publicitatea pentru două noi staţii de radio: Naţional FM şi Sport Total FM.
Iar din luna mai, postul de televiziune Travel Mix a semnat un parteneriat cu Goldbach Media Romania.
De asemenea, oferta Goldbach s-a mărit şi cu trei staţii locale: N-Sat TV (Gorj), Gyergyo TV (Harghita) şi Olt TV (Olt).
Despre noile posturi de radio intrate în oferta Goldbach
National FM este un post de radio dedicat muzicii româneşti. Emite prin intermediul a 33 de frecvenţe în oraşele Bucureşti, Alexandria, Arad, Baia Mare, Beius, Bistrita, Blaj, Brad, Braşov, Câmpia Turzii, Comăneşti, Constanţa, Craiova, Deva, Făget, Giurgiu, Lugoj, Mahmudia, Marghita, Petroşani, Piteşti, Ploieşti, Reşiţa, Sibiu, Slatina, Târgovişte, Târgu Jiu, Timişoara, Turnu Măgurele, Văratec, Zalău şi Zimnicea.
Sport Total FM este singurul radio de sport din România. Se transmite în Bucureşti şi în alte 15 oraşe din ţară: Botoşani, Bacău, Braşov, Călăraşi, Făgăraş, Focşani, Galaţi, Olteniţa, Predeal, Rupea, Slatina, Slobozia, Turnu Severin, Victoria şi Zărneşti, acoperind în total peste 10 judete din România.
Travel Mix a semnat, în luna mai, un parteneriat cu Goldbach Media Romania. Astfel, Goldbach va reprezenta canalul Travel Mix în relaţia cu clienţii naţionali de publicitate şi cu agenţiile de publicitate, în vederea gestionării spaţiului publicitar al staţiei.
Distributia naţională este asigurată prin cablu digital de operatorii RCS&RDS şi UPC, fiind de asemenea retransmis în sistem digital şi analogic de reţeaua Next Gen si de noua platforma DTH Orange.
3 noi statii TV locale în oferta Goldbach
N-Sat TV este o staţie generalistă din Targu Jiu, distribuită în zona judetului Gorj de reţelele de cablu Next Gen si Akta precum si de alte retele locale.
Gyergyo TV este un canal de limba maghiară din judetul Harghita, cu acoperire în zona oraşului Gheorgheni.
Olt TV, televiziune cu profil generalist din Slatina, se află pe piaţa staţiilor locale din anul 2006.
Comentarii
Tot mai putine posturi de radio sunt prezente acolo pentru ca e de o relevanta indoielnica. Atat NationalFM cat si Sport Total FM merg bine pe respectiva nisa, cine stie cunoaste, si vinde reclama fix publicului pe care il targheteaza, nu e nevoie de studii de audienta pentru treaba asta.
Cine e atat de nebun incat sa dea bani pe publicitate la National FM sau Sport Total FM ? S-a uitat cineva pe audiente sa vada ca aproape nu exista aceste posturi de radio ?