Începând din această lună, Romtelecom iniţiază un parteneriat strategic cu Google pentru a ajuta companiile şi antreprenorii să-şi dezvolte afacerile prin creşterea vizibilităţii online a acestora.
Astfel, Romtelecom Business Solutions îşi extinde aria de expertiză, devenind un consultant în publicitate, mai ales pentru clienţii companii de dimensiuni mici şi medii.
Romtelecom iniţiază acest parteneriat în cadrul unei acord încheiat între Deutsche Telekom şi Google la nivel european, fiind printre primele companii din Grup care lansează un astfel de proiect.
Prin acest proiect, Romtelecom devine Partener Google AdWords Premier SMB în România, oferind posibilitatea oricărui tip de companie să câştige vizibilitate online, prin accesarea uneia dintre cele mai bune modalităţi de publicitate online, fără a avea nevoie de resurse interne adiţionale costisitoare, sau de de expertiză proprie, ci doar concentrându-se asupra principalelor lor activităţi comerciale – Romtelecom se ocupă de restul.
O echipă dedicată Romtelecom, formată din profesionişti, va pune la dispoziţia companiilor toate serviciile şi suportul necesare pentru crearea celor mai eficiente campanii Google AdWords, analizând rezultatele în timp real şi operând modificările necesare pentru realizarea celui mai bun raport între costuri şi rezultate.
"Pentru companiile care nu au disponibilitatea de a angaja o persoană responsabilă de activităţi de marketing cu normă întreagă, noi vom deveni consultantul lor online de încredere, prin oferirea de servicii complete şi profesionale de gestionare a campaniilor Google AdWords, de la crearea contului la optimizarea continuă a campaniei şi la oferirea de suport de calitate. Astfel, Romtelecom Business Solutions devine un consultant complet pentru prezenţa online, oferind servicii de acces la internet, găzduire, şi acum, publicitate online, în baza acestui parteneriat”, a spus Mihai Tudor, director executiv comercial, segment business, Romtelecom.
În urma acestui parteneriat, Romtelecom pune la dispoziţia companiilor o echipă de experţi certificaţi şi experimentaţi, instruiţi de profesioniştii Google în privinţa celor mai bune practici AdWords pentru crearea şi gestionarea campaniilor AdWords la cel mai înalt nivel de calitate. În acelaşi timp, specialiştii în vânzări ai operatorului sunt pregătiţi să ajute micile companii locale să înţeleagă efectiv cum reclama online prin Google AdWords le poate satisface nevoile.
Preţurile pentru serviciile de gestionare AdWords încep de la 100 de euro pe lună, la care se adaugă un tarif unic de iniţiere. Produsul este disponibil pentru orice companie interesată, indiferent dacă foloseşte sau nu alte servicii Romtelecom. Perioada minimă contractuală este de şase luni, Romtelecom oferind beneficii speciale pentru perioade contractuale mai mari.
Trimite un comentariu