Grupul international The Economist este prezent cu un titlu pe piata romaneasca, incepand de astazi. Este vorba despre Intelligent Life, magazin de business şi life-style editat la nivel mondial de cunoscutul grup de media.
Compania Lion House a preluat licenţa Intelligent Life pentru doi ani, iar primul număr în limba română al revistei va apărea în septembrie anul acesta. Publicaţia, câştigătoare de 4 ori în ultimii 5 ani a titlului de cea mai bună revistă de business life-style, va fi tipărită în condiţii premium şi va fi distribuită la nivel naţional.
Liderii pieţei mondiale de luxury investesc aproximativ 1,12 milioane de EUR lunar în campanii publicitare şi proiecte speciale pentru cele 14 ediţii naţionale ale Intelligent Life din care, începând de acum, face parte şi România, spun editorii.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.roFormula prin care The Economist operează acest parteneriat fiind "The Economist under exclusive licence Revista Româna de Consultanţă", care alături de logo-ul Intelligent Life va aparea pe coperţile tururor celor 12 numere în doi ani de contract.
Trimite un comentariu