Graffiti Public Relations este agenţia de comunicare şi strategie de brand a companiei de curierat intern Cargus pentru următorii trei ani.
Parteneriatul a fost semnat în urma unui pitch la care au participat patru dintre cele mai importante agenţii de relaţii publice din România.
La începutul lunii mai, Cargus a dezvăluit noua sa identitate vizuală, care include un nou logo şi noul slogan al companiei, „Un pas înainte”. „Alergătorul” Cargus, folosit pentru prima dată în 2004 şi devenit un simbol al Cargus, a fost păstrat şi actualizat pentru noul logo.
Despre Graffiti PR
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.roCu o echipă de 30 de consultanţi în PR, strategie de brand, digital şi marketing, Graffiti Public Relations este una dintre cele mai mari agenţii de relaţii publice din România.
Portofoliul Graffiti PR include clienţi precum Petrom, UPC România, P&G, Ursus Breweries, Nestle, Danone, British American Tobacco România, METRO Cash&Carry, Microsoft, Dacia, Renault, Tetra Pak, Cargus International, Contrast Management-Consulting, ERSTE Stiftung, EGGER sau bwin.party.
Graffiti PR este agenţia exclusiv afiliată în România a reţelei Ketchum.
Trimite un comentariu