Unde găseşti un sac fără fund, cu jucării? Consiliul Naţional al Audiovizualului a interzis spotul Un sac fără fun cu jucării de la ING şi o reclamă la Skoda, ambele fiind înşelătoare, consideră forul. Cele două spoturi pentru care Consiliul a decis intrarea în legalitate nu se mai difuzează însă în prezent.
Reclama la asigurarea ING a fost reclamată de un părinte care nu ştie de unde poate cumpăra acel sac cu jucării pentru copii. CNA a considerat, la fel ca RAC (Consiliul Român pentru Publicitate), că reclama este înşelătoare pentru că nu precizează cantitatea de jucării pe care o primeşti dacă îţi faci asigurare la ING.
http://www.youtube.com/watch?v=RJP6eL4gcFs
Spotul la Skoda a fost interzis ca urmare aunei reclamaţii primite din partea Renault România. Forul a considerat că reclama este înşelătoare pentru că preţul exprimat era fără TVA, iar legea prevede ca preţul afişat să fie cel final. În plus, în reclamă apărea un model mai scump decât cel căruia i se face reclamă.
Concret, în reclamă este prezentat vârful de gamă al mărcii, noul model Skoda Octavia, iar mesajul audio şi video care însoţeşte prezentarea, anunţă „modele Skoda începând de la 4480 euro+TVA. Preţul respectiv este preţul de pornire, pentru cel mai ieftin model Skoda, Skoda Citigo, preţul pentru modelul Octavia (fără TVA), prin Programul de Stimulare a înnoirii Parcului auto naţional, porneşte de la 9942 euro (conform celor publicate pe site-ul www.skoda.ro).
Cei de la Renault România au reclamat şi faptul că Skoda le face concurenţă neloială.
Comentarii
Asta-i geniala. Adica nu ti-e clar daca, dupa ce ai semnat polita, primesti si ursuletul de plus sau doar girafa si iepurasii, eventual si vreo Barbie imbracata mai sumar.
Prostovani astia de la Renault. Parerea mea. Skoda si-a facut reclama proasta, iar Renault trebuia doar sa stea si sa priveasca. Eventual sa scoata in evidenta obrazul gros al concurentei.