Skip to main content

EVZ publică articole exclusiv print şi va lansa o secţiune online cu plată

 

captura evz

Publicitate

Evenimentul zilei îşi schimbă strategia. Publicaţia va avea materiale ce pot fi citite exclusiv online, ca parte a unei campanii de abonare. „Prin aceasta campanie vrem să explicăm cititorilor că, în situaţia actuală, suntem nevoiţi să aplicăm nişte măsuri de management care să asigure supravieţuirea ziarului şi a redacţiei din punct de vedere financiar”, a spus Simona Ionescu, redactor-şef Evenimentul zilei, pentru paginademedia.ro.

Una dintre măsuri este să ofere anumite articole "Exclusiv print", doar pe print, dar va fi creată şi o secţiune cu plată. Materialele care se vor publica doar pe print vor purta sigla "Exclusiv print", iar cele care vor putea fi citite doar pe site-ul evz.ro vor avea menţiunea "Exclusiv online". „Din respect pentru cei care oferă zilnic 2 lei pentru a citi EVZ, deja pe site nu mai publicăm toate articolele”, a mai spus Simona Ionescu.

Cum s-a ajuns la campania de abonare? „Jurnaliştii şi colegii de la marketing au mers, timp de câteva luni, şi au vorbit direct cu vânzători din Capitală şi din provincie. Aşa au constatat că numărul de ziare EVZ care li se aduc acestora e mult mai mic decât cererea, şi nici chiar vânzătorii nu înţeleg de ce firmele le aduc atât de puţine exemplare. Spre regretul nostru, nici demersurile ulterioare nu au avut un rezultat mulţumitor pe o perioadă mare de timp, făcându-ne să ne gândim că cineva pune piedici ca informaţiile din EVZ să ajungă la cât mai puţină lume”, a spus Simona Ionescu.

Abonarea la EVZ se poate face prin SMS, la 7662, iar costul unui abonament pe o lună este de 8 euro + TVA.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • mirceA mirceA
    Asta cu "ziar de dreapta declarat" a fost buna !
  • Xyz Xyz
    Am lucrat in Print...multi ani! Cam 15! M-am saturat de povestea asta cu lipsa distributiei coerente!... Cauza esentiala sunt tot editurile! Lipsa lor completa de cooperare in domeniu si lipsa transparentei cifrelor reale de tiraje a dus la falimentul rand pe rand a Rodipet, Adevarul Distributie, Hiparion si alti zeci de distribuitori medii!... Si cati mai urmeaza!... Realitatea este ca este mort...mai ales in Romania! Volumul distributiei este prea mic ca sa mai merite o restructurare radicala a pietei...! Insa managerii editurilor s-au invatat si cateodata le convine sa-si treaca in fiecare an in bilanturi "write-off"...asa acopera prin dimensiuni erorile grave de mk, publishing, etc! Distributia a fost intotdeauna piatra de moara a editurilor! Insa acestea nu au recunoscut niciodata ca nu au dorit niciodata sa taie funia ce leaga piatra sau sa traga piatra in barca!
  • dragos dragos
    Captain Obvious, EVZ este un ziar de dreapta declarat, asa ca nu trebuie sa te surprinda astfel de titluri, asa cum nici Jurnalul National nu o sa scrie vreodata de bine despre PDL sau despre Basescu.
  • Captain Obvious Captain Obvious
    o sa se omoare lumea sa plateasca abonamente ca sa citeasca vome ca asta: http://www.evz.ro/detalii/stiri/analiza-evz-de-ce-se-teme-victor-ponta-de-elena-udrea-1052366.html.
  • geo geo
    Eu chiar nu inteleg cum vine asta...numarul de ziare care ajunge pe tarabe este mai mic decit cererea...cine este specialist la o firma de distributie poate ne explica daca e posibil asa ceva, si daca da care este cauza...Ma indoiesc ca aceasta campanie de abonare va avea parte de succes...avind in vedere numarul limitat de cititori ai EVZ.
  • george george
    Buna ideea cu exclusiv online, demn de laudat curajul de intra in normalitate. Asta cu printul e imprumutata de la tolo, dar se bate cap in cap cu cu ceea ce se intampla la chioscuri, ca ajung exemplare putine. Trezirea, romanticilor! Printul a murit demult.

Trimite un comentariu

sus