Mediafax Group a lansat un program de sprijin şi promovare pentru start-up-urile şi antreprenorii aflaţi în faza de început a proiectului lor. Proiectul M.incubator îşi propune să găsească proiecte cu potenţial şi să adauge la ele expertiza grupului, forţa sa de marketing şi, daca e nevoie, inclusiv capital.
Cosmin Ghinea, Director de dezvoltare al Mediafax Group: "Căutăm idei bune şi proiecte în fază de start-up, pentru a le ajuta să ajunga mai devreme pe piaţă şi mai repede sus, în atenţia clienţilor şi consumatorilor. Credem ca în Romania sunt nenumărate exemple de vizionari şi companii cu proiecte de business realiste şi inovative, cărora le lipseşte doar un partener puternic pentru a reuşi. Pe ei îi aşteptăm să se înscrie pe mincubator.ro"
Orice start-up românesc poate aplica la M.incubator cu un proiect din domeniile: servicii, aplicaţii de mobil, e-commerce sau cu proiecte de conţinut original.
"Echipa Mediafax Group oferă celor implicaţi un sediu în cadrul companiei, de unde vor putea lucra, publicitate (clienţii reţelei de media numarul 1 din România, vor deveni şi clienţii partenerilor M.incubator), resurse IT (servere, hosting, software), capital şi soluţii" spune Cosmin Ghinea.
Parteneriatul include de la bun început o participare a Grupului Mediafax, ca acţionar în aceste proiecte. În acelaşi timp, încă din stadiul negocierilor se va stabili un calendar al partenerului, care poate include chiar şi opţiunea de redobândire a întregului pachet de acţiuni de către antreprenor.
Cei interesaţi se pot înscrie pe site-ul www.mincubator.ro. Întreg procesul de decizie a parteneriatului este gândit să dureze maxim 2 luni.
Comentarii