Skip to main content

Banii aruncaţi de suporterii Stelei ajung la Fundaţia Mihai Neşu

 

fundatia mihai nesu
Sursa foto: Realitatea.net

Publicitate

Miile de monede aruncate de suporteri înainte de a intra la meciurile jucate de FC Steaua Bucureşti pe teren propriu în actualul sezon al UEFA Champions League (UCL) nu vor mai fi irosite, ci vor fi donate Fundaţiei Mihai Neşu, în cadrul campaniei “Pentru tine o monedă, pentru ei un viitor”.

Campania este iniţiată de Graffiti Social Work, Fundaţia BBDO Group România, şi Kaleidoscope Proxmity, agenţia de digital a grupului BBDO.

În cadrul campaniei, care debutează astăzi, la partida FC Steaua Bucureşti - FC Chelsea de pe Naţional Arena Bucureşti, suporterii sunt invitaţi să nu mai arunce monedele înainte de intrarea pe stadion, ci să le depună în dispozitivul de colectare special amenajat. Toţi banii colectaţi vor fi donaţi Fundaţiei Mihai Neşu pentru iniţiative destinate ajutorării copiilor cu dizabilităţi.

Dispozitivul care colectează monede este amplasat în apropierea căii de acces pe National Arena dinspre Bd. Maior Coravu, la intrarea din faţa sectoarelor VIP şi va funcţiona la cele trei partide jucate de FC Steaua Bucureşti acasă în actualul sezon al UEFA Champions League (UCL): 1 octombrie (FC Steaua Bucureşti – FC Chelsea); 22 octombrie (FC Steaua Bucureşti – FC Basel), 26 noiembrie (FC Steaua Bucuresti – Schalke 04).

Totodată, donaţii se pot realiza şi online, pe www.moneda-viitor.ro.

Cristian Pantazi, Managing Director Kaleidoscope Proximity,despre campanie:

“Pentru tine o monedă, pentru ei un viitor e acel mult căutat program care transformă risipa în câştig. A plecat de la un gând simplu, uşor de recunoscut de către orice suporter de pe orice stadion: înainte de intrarea la meci, eşti obligat să arunci în afara stadionului toate monedele din buzunare. Multe, puţine – îţi par o risipă. Şi sunt. Cu o medie de 50 de bani aruncaţi de un suporter şi 45.000 de suporteri pe meci în cele 3 meciuri de Champions League ajungem la echivalentul a 15.000 de euro. Imens pentru o Fundaţie. Ne bucurăm că putem să îi ajutăm pe suporteri să vină în sprijinul organizaţiei pornite de un model în fotbal dar şi în viaţă – Fundaţia Mihai Neşu.”

Toţi cei interesaţi să susţină cauza Fundaţiei Mihai Neşu sunt invitaţi să acceseze www.moneda-viitor.ro.

Despre Grafffiti Social Work

Înfiinţată în anul 2010, Graffiti Social Work este fundaţia grupului de comunicare BBDO Group Romania. Obiectivele fundatiei vizeaza atat educatia si sanatatea celor mici, cat si dezvoltarea industriilor creative din Romania (prin departamentul Graffiti Art Work).

Despre Kaleidoscope Proximity

Kaleidoscope Proximity este agenţia de digital şi direct marketing a grupului BBDO, lucrând pentru clienţi ca Mercedes, SAB Miller, Bayer, BAT, Nestle, Wrigley, Microsoft.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus