Radu Florescu, CEO Centrade Saatchi&Saatchi, a fost ales pentru a doua oară consecutiv în funcţia de preşedinte al Comitetului Director al Uniunii Agenţiilor de Publicitate din România (UAPR).
Ştefan Iordache, fondatorul Leo Burnett, a fost ales în funcţia de vicepreşedinte al comitetului director al organizaţiei.
Decizia prin care Radu Florescu a fost reales preşedinte al UAPR a fost luată în cadrul celei mai recente Adunări Generale ale Uniunii Agenţiilor de Publicitate din România.
Cine mai face parte din comitetul director
Adunarea Generală a UAPR a aprobat un nou comitet director, cu un mandat de 2 ani. Comitetul este condus de Radu Florescu (CEO Centrade Saatchi & Saatchi alături de:
- Ştefan Iordache (Leo Burnett) – vicepreşedinte,
- Alex Visa (GroupM Interaction),
- Claudia Chirilescu (Spoon Media),
- Radu Miu (Mercury 360),
- Nora Marcovici (BBDO),
- Alexandru Cernătescu (Infinit Solutions).
Radu Florescu, Preşedinte al Uniunii Agenţiilor de Publicitate din România (UAPR):
”Împreună cu noii mei colegi din UAPR suntem pregătiţi să apărăm în continuare interesele agenţiilor de publicitate din România şi să rămânem transparenţi. Vom susţine de asemenea proiectele industriei de advertising şi vom continua demersurile de educaţie în beneficiul profesioniştilor din industrie, oferind cursuri şi specializari celor interesaţi de marketing, media şi publicitate”.
Despre UAPR
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.roUAPR este o organizaţie profesională fondată în anul 2000, care urmăreşte apărarea intereselor agenţiilor de publicitate, dezvoltarea şi profesionalizarea industriei de advertising şi ridicarea standardelor profesionale. În acest sens, UAPR reuneşte cele mai importante agenţii de publicitate şi de media de pe piaţa autohtonă de publicitate.
Trimite un comentariu