Antena 1 va lansa, în curând, show-ul de cooking TopChef, aflat la al doilea sezon. Ce împarte cu MasterChef, concurentul de pe Pro TV?
Într-o machetă publicată ieri de Jurnalul Naţional, sloganul folosit de macheta publicitară pentru TopChef este "Prinde gustul competiţiei".
Sloganul "Prinde gustul competiţiei" a fost folosit, două sezoane la rând, de MasterChef, emisiunea de pe Pro TV.
Postul Antena 1 a anunţat recent revenirea celui de-al doilea sezon al Top Chef. Show-ul de gătit va aduce faţă în faţă 24 de bucătari, care vor concura pentru titlul de Top Chef. Noutatea acestui sezon este că unele dintre preparatele bucătarilor vor fi gustate de vedete din show-biz-ul autohton, iar numărul probelor a fost redus de la cinci la trei.
Chef Joseph Hadad, jurat Top Chef: „Nivelul bucatarilor este foarte ridicat, oameni care au lucrat in restaurante cu stele Michelin din Belgia, Paris si Anglia, ceea ce e exceptional pentru noi, pentru ca jurizam retete adevarate, sofisticate. O noutate este faptul ca in acest sezon nu vor avea de infruntat doar criticile noastre, ci si ale unora dintre cele mai pretentioase vedete din show biz, invitate sa deguste farfuriile Top Chef"
Nicolai Tand, jurat Top Chef: "Totusi, am fost şi drăguţi, astfel că am redus numărul probelor de la cinci la trei, dar asta nu înseamnă că nu aşteptăm de la ei să ne surprindă cu fiecare probă şi preparat. Sunt profesionişti, astfel că aşteptările sunt pe măsură."
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
Sau a vrut sa spuna: "cea mai buna furaciune cu exceptia furaciunii pe care o fac romanii in Anglia"?:)))
http://www.paginademedia.ro/2013/10/10-octombrie-claudiu-oprea-head-of-production-antena-group-in-romania-se-face-cea-mai-buna-televiziune-din-europa-dupa-anglia/