Publicul, cu ochii pe X Factor. Show-ul de la Antena 1 a condus pe toate targeturile seara de duminică. Dacă la nivel naţional Antena 1 şi Pro TV au fost destul de apropiate, la nivel urban, diferenţa dintre cele două televiziuni a fost notabilă, de aproape 300.000 de privitori.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţa posturilor pe intervalul show-ului de talente de pe Antena 1.
NAŢIONAL. Peste 1,5 milioane de telespectatori din toată ţara au fost cu ochii pe X Factor în cele două ore şi jumătate de difuzare. În acelaşi timp, pe Pro TV s-au uitat 1,4 milioane de persoane pe minut. Postul de televiziune a difuzat un film cu Nicholas Cage în rol principal. Şi TVR a reuşit să intre în top cinci, cu o medie de 562.000 de telespectatori pentru emisiunea Preţuieşte viaţa, a Andreei Marin.
URBAN. La oraşe, diferenţa dintre Antena 1 şi Pro TV a fost mare. X Factor a avut o medie de 1,1 milioane de telespectatori, în timp ce pe Pro TV se uitau 822.000 de persoane. La nivel urban, emisiunea Andreei Marin, a fost pe locul şase pe segmentul în care s-a intersectat cu X Factor. Producţia a fost urmărită de 271.000 de persoane.
COMERCIAL. Locul unu a fost al Antenei 1 şi pe publicul cu vârste între 18 şi 49 de ani. Show-ul a avut o medie de 670.000 de privitori, în timp ce Pro TV a avut 524.000 de telespectatori.
Audienţa posturilor TV pe intervalul de difuzare al show-ului X Factor, la nivel NAŢIONAL
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% |
---|---|---|---|
Antena 1 | 1.560.000 | 8,2 | 15,8 |
Pro TV | 1.485.000 | 7,8 | 15 |
Kanal D | 1.309.000 | 6,9 | 13,2 |
Prima | 696.000 | 3,7 | 7 |
TVR 1 | 562.000 | 3 | 5,7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV pe intervalul de difuzare al show-ului X Factor, la nivel URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share% |
---|---|---|---|
Antena 1 | 1.129.000 | 10,8 | 20,1 |
Pro TV | 822.000 | 7,8 | 14,7 |
Kanal D | 582.000 | 5,5 | 10,4 |
Prima TV | 290.000 | 2,8 | 5,2 |
Antena 3 | 285.000 | 2,7 | 5,1 |
TVR 1 | 271.000 | 2,6 | 4,8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Comentarii
Ai prins odata Prima peste Antena 3 si ai facut mare petrecere !
1. E rusinos pentru o televiziune generalista sa fie mult in urma unei de nisa (stiri).
2. Sa te lauzi ca o data pe an ai trecut cu putin, intr-o duminica seara, peste o televiziune de nisa, mi se pare penibil.
De bine ce merge Prima e de vanzare de ani de zile, nu ? Si nu o cumpara nimeni. Poate acum se indura Digi.
Poate ca nu strica sa ne dai audientele pe intervalul de intersectie a celor 2 emisiuni, asa cum face un profesionist.