Volumul Primul an de publicitate, semnat de ziaristul şi scriitorul Petre Barbu, va fi lansată mâine, 11 decembrie, de la ora 18.00, la sediul IAA România.
Primul an de publicitate cuprinde 13 interviuri cu primii antreprenori români, care au înfiinţat agenţii de publicitate la începutul anilor '90.
Evenimentul de lansare a cărţii „Primul an de publicitate" va avea loc în prezenţa autorului dar şi a celor 13 interlocutori:
- Radu Florescu (Saatchi&Saatchi)
- Cristian Burci (Graffiti),
- Bogdan Enoiu (McCann),
- Adrian Drăghici (RomKU),
- Veronica Savanciuc (Lowe ),
- Mihail Vârtosu (Grey),
- Dragoş Grigoriu (Tempo),
- Mihaela Rus (Vitrina Advertising),
- Alexandru Doru Spătaru (Front Line Marketing),
- Gabriel Faflei (Monopoly Media),
- Ioana şi Ştefan Iordache (Leo Burnett)
- Teddy Dumitrescu (Publicis).
Petre Barbu este ziarist şi scriitor. Primele articole despre agenţiile de publicitate le-a scris începând cu anul 1993. De aproape 20 de ani scrie în presă despre industria de publicitate şi media din România.
Scriitorul Petre Barbu a debutat editorial cu volumul de nuvele Tricoul portocaliu fără număr de concurs, Editura Cartea Românească, 1993. A publicat romanele: Dumnezeu binecuvântează America, Editura Nemira, 1995; Ultima tresărire a submarinului legionar, Editura Nemira, 1998 şi Blazare, Editura Polirom, 2005.
A mai publicat volumul Teatru, Editura Unitext, 2003 şi volumul de schiţe şi nuvele Până la capătul liniei, Editura Cartea Românească, 2012. Sediul IAA este în Calea Victoriei, nr. 126, etaj 3, Bucureşti.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii