Skip to main content

Noul serial produs de echipa Las Fierbinţi începe cu o campanie discutabilă: Tânărul care voia 100.000 de like-uri să se însoare

 

1780645_615889208448593_2117999006_n

Publicitate

Alex Puică a vrut să strângă 100.000 de like-uri pentru a se căsători cu aleasa inimii. În nicio săptămână el a strâns peste 100.000 de susţinători pentru a se căsători cu aleasa inimii. Marea dezvăluire a lui Alex Puică şi a iubitei sale s-a făcut în emisiunea La Măruţă, dar dezamăgire. Totul s-a dovedit a fi o farsă. Mai exact, a fost vorba de o campanie pentru un nou serial, O săptămână nebună, difuzat din 13 februarie la Pro TV, cu Paul Ipate în rol principal. Filmul a fost produs de echipa Las Fierbinţi şi îl are pe Horaţiu Mălăele, în rol de socru.

Imediat după ce anunţul a fost făcut, au început să curgă şi criticile din partea fanilor, astfel că administratorii paginii au închis secţiunea în care se puteau pune comentarii. Apoi au început să curgă şi unlike-urile. Astfel că, dacă la momentul anunţului pagina înregistra peste 101.000 de fani, după numărul a început să scadă vertiginos. În nicio oră, numărul fanilor a ajuns la 98.400 de like-uri.

captura alex puica

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • STEFAN STEFAN
    protv la pamant il mai tine in respiratie serialul LAS FIERBINTI
  • Adnan Adnan
    Ce truc mizerabil! Tipic trustului Pro. De fapt toată presa se pretează la tot felul de trucuri ieftine pt trafic, mai mare rușinea! ”Asta a făcut x-ulică...”, ”Dă click aici...”, ”Vezi cine...”, etc. Asta se cheamă presă?
  • cristina cristina
    Iar pentru tine Antenele ! :) . Campanii de genul asta se fac peste tot in lume !
  • Danny Danny
    Se vede cat ma uit eu la Pro tv, daca nici macar nu aveam habar de existenta campaniei asteia, daramite sa mai dau si un like si apoi sa ma declar pacalit ca era vorba de lansarea unui nou serial. Cine a dat, sa fie sanatos... Uite cum se (mai) manipuleaza lumea!
  • alex alex
    Daca te uiti un pic in urma pe facebook-ul lor https://www.facebook.com/osaptamananebuna Paul "Maxim" nu si-a arata fata nici o clipa.Doar cand au strans 100.000 de like-uri si-a arata fata.Lumea il cunoaste pe Paul Ipate si isi dadeau seama ca e vreo campanie.Doar il vezi si pe afisele de pe strada nu numai la TV.
  • dragos dragos
    Si publicitatea negativa tot publicitate este, asa ca ProTV si-a atins scopul.
  • Alex.D Alex.D
    Hai sa fim seriosi ca trebuie sa ca sa ai ceva putin dereglat la "corp" daca esti unul care urmareste teveul si nu l-ai vazut pana si in trecere pe Paulica in reclame. Cat de dus cu duhul sa fi ca sa nu iti dai seama ca e vorba despre vreo campanie sau reclama sau CEVA ???
    Repet: Astea in conditiile in care chiar te uiti la tv si DACA esti unul care chiar se uita la TV nu ai mai "discuta" despre "discutabilitatea" campaniei.
    Acum mai sunt si d'astialalti care au sarit gardu' ca "Satan" si top si ei ca maimuta cu fecalele. Usurel bai baieti. Eu inteleg ca sunteti platiti de altii dar TOTUSI...
  • Daniel Daniel
    Cum de nu s-a prins lumea ca-i farsa? Nu-l stiu toti pe "Maxim am zis"?
  • Dan Dan
    Amu, numa' unu' îi Ghiţă Ciobanu!
  • Satan Satan
    Specific PROST TV-ULUI ! Otevisti nu disperati, exista PROST TV si RAITARU TV !

Trimite un comentariu

sus