IAB România - asociatia industriei de publicitate online anunţă primii membri ai grupului numit “Experţii IAB”. Ce fac aceşti experţi? Care este rolul lor?
Creat pentru a stimula dezvoltarea fiecărui segment de industrie, panelul conţine pentru început un set de specialisti pentru categoriile: Social Media, Mobile, Cercetari si Studii Online, Measurement & Metrics, Digital Video si Future Trends.
Înainte de lista experţilor, explicaţiile oficialilor IAB:
“Panelul Experti IAB Romania este compus din persoane cu experienta, rezultate si know-how pe segmente/categorii ale mediului digital, care doresc sa impartaseasca din experienta lor, sa contribuie direct la cresterea industriei si a viitoriilor specialisti in marketing digital, sa reprezinte industria si asociatia acesteia, IAB Romania, in grupuri de lucru si proiecte locale si internationale.”
În schimbul activităţii lor in interesul industriei, Expertii IAB:
- vor primi recunoasterea asociatiei IAB Romania
- fi recomandati in reteaua internationala IAB
- vor semna materialele informative IAB la care au contribuit
- vor reprezenta industria si IAB Romania la evenimente si seminarii.
In continuare, primii Experti IAB Romania.
Mobile Marketing:
- Alex Putineanu - Managing Director, Mobileworks
- Andrei Brad - Marketing Director, Simplus
- Dimitris Sideridis - Country Manager MSPS Romania & Head of Creative Technology @ Momobi
Social Media:
- Ionut Oprea - General Manager Standout si Managing Partner Facebrands
- Constantin Magdalina - Knowledge Management Officer,Ernst&Young
Cercetari si Studii online
- Arina Ureche - Director General, BRAT
- Gabriel Pătru - Integrated Communication Manager, Media Direction
Cateva categorii au, pentru inceput, cate un singur reprezentant:
Measurement & Metrics: Adrian Motirlichie - Director Proiect Internet BRAT
Digital Video: Cosmin Preda - Key Account Manager, Internet ProTV
Future Trends: Alex Cernatescu - CEO, Head of Strategy and Innovation, Infinit Solutions
Asociaţia caută în continuare Experţi IAB pentru domeniile: Performance Marketing & Lead Generation, Display Advertising & Online Branding, B2B Digital Marketing, Legislatie si politici publice, Ad Serving/Aspecte tehnice, Future Trends, Measurement & Metrics, Video Digital.
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Trimite un comentariu