UPDATE. Jurnalul unui burlac a fost precedată de Epic Show. Show-ul foştilor "Cenzuraţi" a fost urmărit de 230.000 de români pe minut, dintre care 126.000 din oraşe.
Jurnalul unui burlac", emisiunea lui Mihai Bendeac de la Prima TV, a debutat aseară cu audienţe modeste. Emisiunea de umor a fost pe locul opt după audienţele obţinute la nivel naţional, la mare distanţă de Pro TV şi Kanal D, ocupanţii primelor locuri.
Show-ul lui Bendeac a reuşit însă să obţină o poziţie mai bună în privinţa publicului comercial, unde s-a clasat pe locul patru, după Pro TV, Antena 1 şi Kanal D.
"Jurnalul unui burlac" a obţinut audienţe mai slabe şi decât cele ale primei ediţii "Epic Show", de săptămâna trecută, despre care Paginademedia.ro a scris AICI.
Menţionăm că, aseară, din cauza unor probleme tehnice, mai multe posturi de televiziune, printre care Prima TV, Antena 1 şi Antena 3, nu au putut fi recepţionate de către abonaţii UPC Digital pentru câteva ore, fapt care influenţează rezultatele de audienţă.
"In acest moment (în jurul orei 23.00), urmatoarele canale sunt indisponibile: TLC, National TV, National 24 Plus, Discovery Science, Antena 1, Antena 3, Prima TV, Film Cafe, Nautical Channel, TV 1000 si Filmbox. Se lucreaza pentru a reda semnalul in cel mai scurt timp", anunţa aseară, operatorul de cablu UPC, pe pagina sa oficială de Facebook.
Paginademedia.ro vă prezintă, în continuare, audienţele posturilor pe intervalul emisiunii lui Mihai Bendeac:
NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, "Jurnalul unui burlac" a fost urmărit de 308.000 de români pe minut. Prima TV a fost pe intervalul emisiunii (20.30-22.00) pe locul opt în clasament. Topul a fost condus de Pro TV (peste 1,56 milioane de români) şi Kanal D, cu 1,4 milioane. Emisiunea lui Bendeac de la Prima TV s-a intersectat cu filmul de acţiune "Zonă de impact", difuzat de Pro TV, şi cu serialul turcesc Feriha, de la Kanal D. La nivel naţional, audienţele emisiunii "Jurnalul unui burlac" au fost aproape la egalitate cu cele obţinute de TVR 1, care a difuzat emisiunea lui Liviu Mihaiu, "Între bine şi rău".
URBAN. În privinţa publicului de la oraşe, "Jurnalul unui burlac" a reuşit să se claseze o poziţie mai sus. Show-ul lui Bendeac s-a aflat pe locul şapte, fiind urmărit de 167.000 de telespectatori din mediul urban. Audienţe mai bune decât Prima TV au obţinut şi posturile Acasă TV şi România TV.
COMERCIAL. Din publicul show-ului realizat de Mihai Bendeac 130.000 au fost din segementul comercial 18-49 de ani. Pe acest target, "Jurnalul unui burlac" a avut o audienţă mai bună decât "Epic Show", care a fost urmărit la prima ediţie de 125.000 de telespectatori. În privinţa publicului comercial, Prima TV s-a clasat pe locul patru, după Pro TV, Antena 1 şi Kanal D.
Audienţa posturilor TV luni, 14 aprilie, pe intervalul emisiunii "Jurnalul unui burlac" (21:30-22.00), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr persoane | Rtg % | Share % |
---|---|---|---|
Pro TV | 1.565.000 | 8,5 | 15,5 |
Kanal D | 1.383.000 | 7,5 | 13,7 |
Antena 1 | 1.047.000 | 5,7 | 10,3 |
Antena 3 | 800.000 | 4,3 | 7,9 |
Acasa TV | 513.000 | 2,8 | 5,1 |
Romania TV | 509.000 | 2,8 | 5 |
B1 TV | 334.000 | 1,8 | 3,3 |
Prima TV | 308.000 | 1,7 | 3 |
TVR 1 | 307.000 | 1,7 | 3 |
Antena Stars | 193.000 | 1 | 1,9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV luni, 14 aprilie, pe intervalul emisiunii "Jurnalul unui burlac" (21:30-22.00), la nivel URBAN:
URBAN | Nr persoane | Rtg % | Share % |
---|---|---|---|
Pro TV | 831.000 | 8,2 | 15,5 |
Kanal D | 745.000 | 7,4 | 13,9 |
Antena 1 | 582.000 | 5,8 | 10,9 |
Antena 3 | 496.000 | 4,9 | 9,3 |
Romania TV | 252.000 | 2,5 | 4,7 |
Acasa | 217.000 | 2,2 | 4,1 |
Prima TV | 167.000 | 1,7 | 3,1 |
B 1 TV | 155.000 | 1,5 | 2,9 |
TVR 1 | 144.000 | 1,4 | 2,7 |
Antena Stars | 82.000 | 0,8 | 1,5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Comentarii
Cei din Cluj mi se par muuuult mai buni si cu un umor mai elevat.
- Și cei de la "Epic Show" și-au "înțepat" televiziunea la care au lucrat și pe fostul lor producător, Ovidiu Uscat (vezi începutul emisiunii de aseară);
- Și cei de la Look TV dau "reluări peste reluări” ale emisiunii „Cenzurat”, în fiecare luni de la ora 22;
- Formulele de încheiere ale emisiunilor sunt foarte asemănătoare.
Diferența dintre cele două emisiuni: "Epic Show” are haz.
Felicitări pentru Kanal d care in câțiva ani a câștigat publicul... Au dat dovada de adevarat profesionalism.
Cât despre noua emisiune a lui bendeac am observat foști actori de la in puii mei si icomedy oare nu mai sunt in contract cu felix? Pentru ca in urma cu o luna erau la icomedy.