Comisia Europeană a aprobat achiziţia grupului francez Eurosport de către compania americană Discovery, tranzacţia neridicând probleme din punct de vedere al legislaţiei europene privind autorizarea concentrărilor economice, scrie broadbandtvnews.com.
Potrivit descrierii făcute de Comisia Europeană, Discovery este o companie globală de media, în timp de Eurosport este un canal paneuropean de sport.
În aceste condiţii, Comisia Europeană a concluzionat că achiziţia Eurosport de câtre Discovery nu va ridica probleme de concurenţă, mai ales pentru că cele două părţi implicate în tranzacţie au cote de piaţă moderate în zonele unde operează.
În luna ianuarie, compania Discovery Communications şi-a mărit participaţia în cadrul postului paneuropean Eurosport, de la 20 la 51%, preluând astfel controlul asupra în grupului de media sportiv.
La finalul lunii decembrie 2012, Discovery Communications a preluat 20% din acţiunile grupului Eurosport, care include Eurosport International şi Eurosport France, pentru 170 de milioane de euro.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Trimite un comentariu