Consiliul Naţional al Audiovizualului şi-a dat astăzi acordul ca Digi 24 şi celelalte posturi din portofoliul RCS&RDS să difuzeze publicitate.
Solicitarea RCS&RDS de modificare a structurii de programe, depusă la CNA, astfel încât toate posturile din portofoliul său să poată difuza publicitate în proporţie de 20%, a primit şase voturi "pentru" (Florin Gabrea, Lorand Turoş, Laura Georgescu, Christian Mititelu, Răsvan Popescu, Viorel Vasile Buda, Cristina Trepcea) şi un singur vot "împotrivă", cel al Monicăi Gubernat.
RCS&RDS, compania care operează licenţa postului de ştiri, a depus la CNA pe 3 februarie solicitarea de modificare a structurii de programe pentru a putea difuza publicitate.
Această solicitare a fost depusă la CNA cu o zi înainte ca forul să publice lista “must-carry”, unde Digi 24 figurează pe poziţia 13.
De la lansarea postului, din 1 martie 2012, şi până în prezent, postul Digi 24 nu a difuzat publicitate, ci doar spoturi de autopromovare.
În urma votului de astăzi, toate posturile RCS&RDS vor putea difuza publicitate
RCS&RDS a solicitat modificarea structurii de programe în sensul introducerii publicităţii în privinţa tuturor posturilor din portofoliul său (Digi Sport 1, Digi Sport 2, Digi Sport 3, Digi Sport Plus, Digi Film 1, Digi Film 2, Digi Life şi posturile regionale din Timişoarea, Iaşi, Constanţa, Oradea, Craiova, Cluj-Napoca şi Braşov).
Cum sună solicitarea RCS&RDS, aprobată astăzi de CNA?
RCS&RDS a solicitat modificarea structurii serviciilor de programe autorizate pe care le deţine, prin includerea unui procent de 20% publicitate care va consta în promovarea produselor şi serviciilor de programe din portofoliul societăţii.
Societatea deţine un număr de 13 servicii de programe de televiziune autorizate, dintre care 6 cu difuzare pe satelit şi 7 cu difuzare prin reţele de comunicaţii electronice.
Dacă Consiliul ar aproba noua structură de programe, astfel încât Digi 24 să poată difuza publicitate în proporţie de 20%, noua structură de programe a postului ar arăta astfel:
- - Programe de informare 50% (- 10% faţă de structura aprobată în prezent)
- - Programe educative, culturale, religioase 25% (-5% faţă de structura aprobată în prezent)
- - Programe de divertisment şi alte tipuri de programe 5% (-5% faţă de structura aprobată în prezent)
- - Publicitate 20%
RCS&RDS a solicitat CNA ca televiziunea locală Digi 24 Galaţi – care nu emite încă, aflându-se în procedură de autorizare – să difuzeze 20% din grila sa publicitate, atunci când va fi lansată.
Menţionăm că la începutul acestui an, postul Digi 24 s-a declarat liber la retransmisie şi a intrat pe lista posturilor “must-carry”, publicată de CNA pe 4 februarie.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Comentarii
adica se va vedea mai mult ca pana acum recala aia cu alex. papdopol care zoabara, care trage in vestul salbatic, va arata ce fotbal e pe ds1.2.3 , va arata ce documentare au canalele lor...... ca sa vada aia care sunt clienti la rtc/upc/focus ;)
CNA-ul cam greau a luat decizia.