Skip to main content

LUPTA DE JOI SEARA. Audienţele lui Suleyman, Las Fierbinţi şi Next Star

 
LUPTA DE JOI SEARA. Audienţele lui Suleyman, Las Fierbinţi şi Next Star

Desktop3

Publicitate

Suleyman Magnificul (Kanal D), Las Fierbinţi (Pro TV) şi Next Star (Antena 1) îşi dispută seara de joi. În nicio zi a săptămânii clasamentul audienţelor nu se schimbă atât de des ca în seara de joi.

Ca şi săptămânile trecute, Pro TV, Antena 1 şi Kanal D şi-au împărţit primele locuri, în funcţie de targeturi (naţional, urban sau comercial) şi de intervalele orare.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele pe fiecare interval în parte:

Intervalul lui Suleyman Magnificul (20.00-22.15):

Suleyman Magnificul a fost pe prima poziţie în clasament pe intervalul lui de difuzare, la nivel naţional şi la oraşe. Rămâne pe locul doi la publicul comercial.

- La nivelul întregii ţări, la Suleyman se uitau 1,67 milioane de români. Pe intervalul serialului, Kanal D a fost pe prima poziţie, urmat, la mică diferenţă, de Pro TV.

- La oraşe, Suleyman a avut fix un milion de telespectatori. Locul doi pe interval a fost Pro TV cu aproape 800.000 de persoane.

- Sultanul rămâne pe doi pe targetul comercial: 400.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani, cu peste 100.000 în urma Pro TV

Intervalul Las Fierbinţi (20.30-21.30):

Serialul Las Fierbinţi a fost pe primul loc la nivelul întregii ţări şi pe segmentul comercial. La oraşe a fost pe locul doi, după Suleyman.

- Pe toată ţara, Las Fierbinţi a fost văzut de 1,9 milioane de români pe minut. Pe locul doi pe interval a fost Suleyman, cu 1,7 milioane, urmat de Antena 1, cu Next Star.

- În mediul urban, Las Fierbinţi a avut 910.000 de telespectatori. A fost după Kanal D cu 1,03 milioane..

- Las Fierbinţi a ţinut primul loc pe publicul comercial: peste 580.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani, faţă de 430.000 la Suleyman.

Intervalul Next Star (20.30-23.00):

Pe tot intervalul de difuzare, în care emisiunea lui Dan Negru s-a intersectat cu o parte din Suleyman, dar şi cu Las Fierbinţi şi O altă săptămână nebună, Next Star a fost pe primul loc pe toată ţara şi la oraşe, dar după Pro TV  pe publicul comercial.

- pe naţional, Next Star a înregistrat peste 1,6 milioane de telespectatori pe minut. Locul doi pe cele două ore şi jumătate de emisie a fost al Kanal D, cu aproape 1,5 milioane, urmat, la mică diferenţă, de Pro TV.

- La oraşe s-a menţinut acelaşi top 3: Dan Negru, Kanal D, Pro TV.

- pe intervalul Next Star, publicul comercial a fost al Pro TV.

Intervalul O altă săptămână nebună (21.30-22.00):

Dacă cele trei producţii s-au luptat pentru primul loc (şi au câştigat, pe diferite targeturi) filmul O altă săptămână nebună, de pe Pro TV, a lăsat loc pentru bătălie posturilor Antena 1 şi Kanal D. Producţia a fost pe locul trei la oraşe şi în toată ţara şi pe locul doi la comercial.

- media serialului de pe Pro TV a fost, de 1,2 milioane de români la nivel naţional. Pe intervalul O altă săptămână nebună, primul loc a fost al Antenei, care avea un plus de jumătate de milion de oameni, urmată de Kanal D şi, pe trei, de Pro TV.

- tot pe locul trei a fost serialul cu Paul Ipate şi la oraşe, în timp ce pe targetul comercial a fost pe poziţia a doua.

Audienţele posturilor TV joi, 24 aprilie, după media pe intervalul serialului Suleyman Magnificul (20.00-22.15). Click pentru a mări:

Audiente Suleyman 24 aprilie 2014

Audienţele posturilor TV joi, 24 aprilie, după media pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20.30-21.30). Click pentru a mări:

Audiente Las Fierbinti 24 aprilie 2014

Audienţele posturilor TV joi, 24 aprilie, după media pe intervalul emisiunii Next Star (20.30-23.00). Click pentru a mări:

Audiente Next Star 24 aprilie 2014

Audienţele posturilor TV joi, 24 aprilie, după media pe intervalul serialului O altă săptămână nebună (20.30-23.00). Click pentru a mări:

Audiente O alta saptamana nebuna 24 aprilie 2014

Citeşte şi:

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Danutz Danutz
    Dar daca se uita la Next Star pe a1 sau la Suleyman magnificul il face mai important pe targetat? Esti ridicol in exprimare si ma ingrijoreaza pentru intelectul tau faptul ca in 5 minute nu ai reusit sa diseci, cu adevarat, modul ironic in care sunt prezentate anumite evenimente din viata satului, in particular, si a romanului, in general. pe care tocmai tu o / le critici.
  • danut danut
    da de acord,publicul tinar si inactiv se uita la un serial prost Las fierbinti.Asta nu ar trebui sa bucure pe nimeni,doar ne arata ce nivel de cultura au tinerii de astazi(am 32 de ani,si stau la oras,deci fac parte din target,si m-am uitat 5 minute la serial si am crezut ca vad Leana si Costel de pe vremuri,si am mutat ca sa nu mi se faca rau)
  • Dia Dia
    Comercialul 18- 49 de unde vin banii din reclame E mereu la Protv. Se pare ca e un post preferat de public tanar , activ

Trimite un comentariu

sus