Suleyman Magnificul (Kanal D), Las Fierbinţi (Pro TV) şi Next Star (Antena 1) îşi dispută seara de joi. În nicio zi a săptămânii clasamentul audienţelor nu se schimbă atât de des ca în seara de joi.
Ca şi săptămânile trecute, Pro TV, Antena 1 şi Kanal D şi-au împărţit primele locuri, în funcţie de targeturi (naţional, urban sau comercial) şi de intervalele orare.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele pe fiecare interval în parte:
Intervalul lui Suleyman Magnificul (20.00-22.15):
Suleyman Magnificul a fost pe prima poziţie în clasament pe intervalul lui de difuzare, la nivel naţional şi la oraşe. Rămâne pe locul doi la publicul comercial.
- La nivelul întregii ţări, la Suleyman se uitau 1,67 milioane de români. Pe intervalul serialului, Kanal D a fost pe prima poziţie, urmat, la mică diferenţă, de Pro TV.
- La oraşe, Suleyman a avut fix un milion de telespectatori. Locul doi pe interval a fost Pro TV cu aproape 800.000 de persoane.
- Sultanul rămâne pe doi pe targetul comercial: 400.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani, cu peste 100.000 în urma Pro TV
Intervalul Las Fierbinţi (20.30-21.30):
Serialul Las Fierbinţi a fost pe primul loc la nivelul întregii ţări şi pe segmentul comercial. La oraşe a fost pe locul doi, după Suleyman.
- Pe toată ţara, Las Fierbinţi a fost văzut de 1,9 milioane de români pe minut. Pe locul doi pe interval a fost Suleyman, cu 1,7 milioane, urmat de Antena 1, cu Next Star.
- În mediul urban, Las Fierbinţi a avut 910.000 de telespectatori. A fost după Kanal D cu 1,03 milioane..
- Las Fierbinţi a ţinut primul loc pe publicul comercial: peste 580.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani, faţă de 430.000 la Suleyman.
Intervalul Next Star (20.30-23.00):
Pe tot intervalul de difuzare, în care emisiunea lui Dan Negru s-a intersectat cu o parte din Suleyman, dar şi cu Las Fierbinţi şi O altă săptămână nebună, Next Star a fost pe primul loc pe toată ţara şi la oraşe, dar după Pro TV pe publicul comercial.
- pe naţional, Next Star a înregistrat peste 1,6 milioane de telespectatori pe minut. Locul doi pe cele două ore şi jumătate de emisie a fost al Kanal D, cu aproape 1,5 milioane, urmat, la mică diferenţă, de Pro TV.
- La oraşe s-a menţinut acelaşi top 3: Dan Negru, Kanal D, Pro TV.
- pe intervalul Next Star, publicul comercial a fost al Pro TV.
Intervalul O altă săptămână nebună (21.30-22.00):
Dacă cele trei producţii s-au luptat pentru primul loc (şi au câştigat, pe diferite targeturi) filmul O altă săptămână nebună, de pe Pro TV, a lăsat loc pentru bătălie posturilor Antena 1 şi Kanal D. Producţia a fost pe locul trei la oraşe şi în toată ţara şi pe locul doi la comercial.
- media serialului de pe Pro TV a fost, de 1,2 milioane de români la nivel naţional. Pe intervalul O altă săptămână nebună, primul loc a fost al Antenei, care avea un plus de jumătate de milion de oameni, urmată de Kanal D şi, pe trei, de Pro TV.
- tot pe locul trei a fost serialul cu Paul Ipate şi la oraşe, în timp ce pe targetul comercial a fost pe poziţia a doua.
Audienţele posturilor TV joi, 24 aprilie, după media pe intervalul serialului Suleyman Magnificul (20.00-22.15). Click pentru a mări:
Audienţele posturilor TV joi, 24 aprilie, după media pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20.30-21.30). Click pentru a mări:
Audienţele posturilor TV joi, 24 aprilie, după media pe intervalul emisiunii Next Star (20.30-23.00). Click pentru a mări:
Audienţele posturilor TV joi, 24 aprilie, după media pe intervalul serialului O altă săptămână nebună (20.30-23.00). Click pentru a mări:
Citeşte şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii