Skip to main content

Seara de joi: Ce au făcut Suleyman, Las Fierbinţi şi Next Star

 
Desktop3
Desktop3

Desktop3

Publicitate

Joia rămâne cea mai dinamică seară a săptămânii, cu Suleyman, Las fierbinţi şi Next Star la concurenţă directă.

În funcţie de intervalele orare, Pro TV, Antena 1 şi Kanal D şi-au împărţit primele locuri, de multe ori la diferenţe mici ca număr de telespectatori.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele pe fiecare interval în parte:

Intervalul lui Suleyman Magnificul (20.00-22.15):

Serialul Suleyman Magnificul, de pe Kanal D, a fost pe intervalul de difuzare pe prima poziţie la oraşe, dar pe locul doi la nivelul întregii ţări şi pe segmentul comercial (după Pro TV).

- La nivelul întregii ţări, la Suleyman se uitau 1,67 milioane de români. Pe intervalul serialului, Kanal D a fost pe locul doi pe acest target, la diferenţă de câteva zeci de mii de persoane de Pro TV (post la care se uitau 1,72, milioane de români pe minut).

- La oraşe, Suleyman a fost pe prima poziţie, cu o medie de peste un milion de orăşeni. Pe locul doi a fost a fost Pro TV cu 840.000 de persoane.

Intervalul Las Fierbinţi (20.30-21.30):

Pe intervalul său de difuzare, serialul Las Fierbinţi a fost pe primul loc în topul audienţelor la nivelul întregii ţări şi pe segmentul comercial. La oraşe a fost pe locul doi, după Suleyman, serial cu care s-a intersectat pe toată durata de difuzare.

- Pe toată ţara, Las Fierbinţi a fost văzut de peste două milioane de români pe minut. Pe locul doi pe interval a fost Suleyman, cu 1,7 milioane, urmat de Antena 1, cu Next Star.

- La oraşe, Las Fierbinţi a avut o medie de 960.000 de telespectatori, fiind pe locul doi, după Suleyman, care avea în plus aproape 80.000 de persoane.

- Las Fierbinţi a atras un public comercial consistent: peste 600.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani, aproape dublu faţă de Suleyman. De altfel, ca şi săptămâna trecută, Pro TV îşi menţine prima poziţie pe segmentul comercial pe toată durata serii.

Intervalul Next Star (20.30-23.00):

Emisiunea prezentată de Dan Negru a acoperit toată seara de joi, intersectându-se cu o parte din Suleyman, dar şi cu Las Fierbinţi şi o altă săptămână nebună).

-Pe tot intervalul de difuzare, după media celor două ore şi jumătate de emisie, Antena 1 a fost pe primul loc la oraşe, dar pe locul doi la la nivelul întregii ţări şi pe segmentul comercial.

- Pe toată ţara, media emisiunii Next Star a fost de 1,57 milioane de telespectatori pe minut, la mică diferenţă de Pro TV (cu aproape 1,6 milioane de persoane).

- La oraşe, Dan Negru a avut prima poziţie după media pe toată emisiunea: 923.000 de telespectatori, urmat de Pro TV, la o diferenţă de 37.000 de persoane.

Audienţele posturilor TV joi, 10 aprilie, după media pe intervalul serialului Suleyman Magnificul (20.00-22.15). Click pentru a mări:

Audiente Suleyman 10 aprilie 2014

Audienţele posturilor TV joi, 10 aprilie, după media pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20.30-21.30). Click pentru a mări:

Audiente Las Fierbinti 10 aprilie 2014

Audienţele posturilor TV joi, 10 aprilie, după media pe intervalul emisiunii Next Star (20.30-23.00). Click pentru a mări:

Audiente Next Star 10 aprilie 2014

Vezi şi audienţele de săptămâna trecută, aici

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Anonim Anonim
    personal, next star mi se pare cea mai slaba emisiune existenat la tv, ori nu cunosc eu toate emisiunile jalnice existente. Juriu mai slab ca la next star nu am mai vazut la nici o emisiune( cu exceptia celor de la kanal d). Dan negru s-a facut aseara de ras cu prestatia lui.
  • mile mile
    si tu ce ai castigat, o cupa de .......
  • andy andy
    Pro tv a castigat unde trebuia,prin urmare pro este castigatorul serii

Trimite un comentariu

sus