Oricum o seară foarte "încinsă", joia aceasta a fost una specială: pe lângă NextStar, Las Fierbinţi şi Suleyman, au intrat în luptă semifinala Eurovision, în care Ovi şi Paula Seling s-au calificat (audienţele aici) şi meciul U Cluj - Steaua. Partida importantă, după care Steaua a devenit practic campioană (câştigând cu 1-0), a fost dată de DigiSport, post pentru care nu sunt date de audienţă.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele medii ale emisiunilor de joi, pe fiecare interval în parte:
Intervalul lui Suleyman Magnificul (20.00-22.15):
Pe intervalul de difuzare, serialul de pe Kanal D a fost pe locul doi la nivel naţional şi la oraşe şi pe poziţia a treia pe targetul comercial. Săptămânile trecute, joia, sultanul era pe primul loc la oraşe şi în întreaga ţară.
- La nivelul întregii ţări, la Suleyman se uitau 1,3 milioane de români. În acelaşi timp, Pro TV avea o medie de 1,4 milioane.
- La oraşe, Suleyman a fost tot pe locul doi (cu 770.000 de telespectatori), dar pe prima poziţie a fost Antena 1 (care avea cu doar o mie de oameni în plus).
- Pe segmentul comercial, sultanul a fost pe locul trei, după Pro TV şi Antena 1.
Intervalul Las Fierbinţi (20.30-21.30):
Serialul Las Fierbinţi, de pe Pro TV, a fost pe prima poziţie pe toate targeturile.
- Las Fierbinţi a fost văzut de peste 1,6 milioane de români pe minut. A fost pe prima poziţie, urmat de Kanal D (1,3 milioane) şi Antena 1 (Next Star), cu 1,15 milioane.
- La oraşe, Las Fierbinţi a avut 856.000 de telespectatori. Pro TV a fost pe prima poziţie, urmat de Kanal.
- Las Fierbinţi a fost pe primul loc şi pe publicul comercial: 440.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani, urmat de Antena 1, cu 404.000 la Suleyman.
Intervalul Next Star (20.30-23.00):
Emisiunea lui Dan Negru acoperă toată seara de joi: începe la 20.30 şi s-a intersectat cu o parte din Suleyman, cu Las Fierbinţi, cu Altă săptămână nebună şi cu aproape o repriză din meciul Stelei.
- pe toată ţara, Next Star a avut o medie pe interval de peste 1,5 milioane de telespectatori pe minut. A fost pe prima poziţie. Locul doi pe cele două ore şi jumătate de emisie a fost al Pro TV, cu 1,3 milioane, urmat de Kanal D.
- după media la oraşe, NextStar a fost văzut de 940.000 de telespectatori. Pe locul doi a fost Kanal D, cu 666.000 de orăşeni.
- pe publicul comercial, Next Star a fost pe locul doi, după Pro TV.
Intervalul Altă săptămână nebună (21.30-22.00):
Serialul de pe Pro TV a fost depăşit, ca şi în celelalte săptămâni, şi de Antena 1, şi de Kanal D: locul trei pe naţional şi urban şi doi pe comercial.
- Altă săptămână nebună a fost urmărit de 1,2 milioane de români. Pe interval, Antena 1 avea peste 1,8 milioane, iar Kanal D - 1,3 milioane.
- Locul trei şi la oraşe: 600.000 de telespectatori, faţă de aproape 1,1 milioane la Antena 1 şi 720.000 la Kanal D.
- Serialul a fost pe locul doi pe targetul comercial, după Antena 1.
Audienţele posturilor TV joi, 8 mai, după media pe intervalul serialului Suleyman Magnificul (20.00-22.15). Click pentru a mări:
Audienţele posturilor TV joi, 8 mai, după media pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20.30-21.30). Click pentru a mări:
Audienţele posturilor TV joi, 8 mai, după media pe intervalul emisiunii Next Star (20.30-23.00). Click pentru a mări:
Audienţele posturilor TV joi, 8 mai, după media pe intervalul serialului Altă săptămână nebună (20.30-23.00). Click pentru a mări:
Citeşte şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Trimite un comentariu