PRO TV vine astăzi cu un comunicat despre ce se va întâmpla în toamnă. Comunicatul Pro TV vine în contextul în care, în ultima perioadă, au părăsit postul nume precum Mona Segall, directorul de programe Anca Budinschi este pe picior de plecare, iar aproximativ 200 de oameni ar urma să fie restructuraţi.
În acest context, comunicatul Pro TV vine cu "asigurări" că "PRO TV va continua să fie un trendsetter şi un lider pe piaţa media din România".
Oficialii postului anunţă, încă o dată, că Vocea României, MasterChef şi Las Fierbinţi vor continua din toamnă şi că o serie de vedete rămân la Pro TV.
Din document:
Nume precum Andreea Esca, Oana Cuzino, Andi Moisescu, Cătălin Măruţă, Andra, Cabral "vor continua să facă istorie la PRO TV, alături de cele mai bune echipe de producători, editori, reporteri şi alţi profesionişti".
Comunicatul Pro TV nu aminteşte de nume importante, precum Pavel Bartoş, Smiley şi Loredana.
Din comunicat:
„Îi asigurăm pe milioanele de români care ne urmăresc în fiecare zi că PRO TV va continua să fie un trendsetter şi un lider pe piaţa media din România. Astăzi, PRO TV gândeşte mai liber ca niciodată”, spune Aleksandras Cesnavicius, în comunicatul de presă al Pro TV.
Aleksandras Cesnavicius, care s-a alăturat echipei PRO TV în funcţia de Director General în urmă cu cinci luni, a declarat că principalul său obiectiv strategic îl reprezintă excelenţa în programe de televiziune, ducând mai departe imaginea de succes pe care PRO TV şi-a construit-o în ultimii 20 de ani, se mai spune în comunicatul de presă.
Documentul vorbeşte de "lansarea unei strategii de business în trei direcţii principale, cele trei concepte pilon care stau la baza acestei strategii şi care susţin viziunea PRO TV fiind concentrarea, inovaţia şi eficienţa".
Aleksandras Cesnavicius, Director General PRO TV:
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro„PRO TV se află într-o poziţie unică, fiind singura staţie TV membră a unei organizaţii internaţionale, CME, o companie de media şi divertisment cu operaţiuni în şase ţări din Europa Centrală şi de Est, cu o populaţie totală de 50 de milioane de locuitori. CME este compania de televiziune numărul 1 în toate pieţele pe care operează, reprezentând o şcoală inegalabilă de excelenţă şi divertisment TV, construită de persoane emblematice în ultimii aproape 20 de ani. Principalul nostru avantaj este accesul talentelor locale la expertiza şi know-how-ul internaţionale, o caracteristică unică în peisajul televiziunii din România, de care beneficiază, în final, telespectatorii PRO TV. De asemenea, afilierea internaţională garantează verticalitatea, independenţa politică şi profesionalismul indubitabil al politicii departamentului de ştiri, care reprezintă coloana vertebrală a unei staţii TV.
Suntem o organizaţie lider, cu o strategie clară, cu o capacitate de execuţie eficientă, cu o structură flexibilă şi cu oamenii potriviţi în rolurile potrivite. Schimbările implementate recent sunt de natură să consolideze organizaţia şi să ne asigure o capacitate mai mare de a ne adapta şi de a evolua. Trecem printr-un proces normal de rearanjare internă, însemnând că ne orientăm eforturile pe sprijinirea creativităţii, entuziasmului, mândriei şi pasiunii oamenilor noştri, ceea ce este vital pentru a continua să construim succesul brandului PRO TV în România. Dedicarea şi pasiunea angajaţilor noştri vor fi însoţite de angajamentul nostru permanent de a face activitatea noastră eficientă, transparentă şi bine organizată”, a spus Cesnavicius.
Comentarii
TVR-urile au cele mai bune programe.
Probabil pe tine te plictisesc, dar obliga-ti copiii sa se uite acolo.
E la fel ca si cu scoala. Unii nu o suporta, desi e foarte necesara si e in favoarea lor.
Tu uita-te la Maruta, la Simona Gherghe, Bianca lu' Bote, Clejanii.
E foarte rau ca, din caza aparitiei site-urilor si forumurilor, cum e si asta al lui Petrisor, de-astia ca tine se pot exprima in spatiul public.
Cat despre televiziunea publica,nu trebuie sa te uiti tu,ci ea trebuie sa existe indifferent de cata audienta are!
Din pacate nu se intelege termenul de televiziune publica,nici de catre public si nici de catre clasa politica,asa ca TVR-ul este un mort fara orizont de insanatosire!
Cred ca lucrurile stau putin cam exact invers decat le vezi tu. In cazul pro tv-ului nu "vedetele" aduc audienta, ci linia postului per total. In prime time poti sa dai si ecran negru pe pro tv ca tot o sa bata la audienta majoritatea posturilor.