O nouă campanie despre România rulează zilele acestea pe TV şi va continua pe o perioadă de 15 luni. Campania Aici simt că renasc, lansată pe 20 iunie, are un buget de media de aproape patru milioane de euro, din fonduri europene, şi este gestionat de agenţia McCann Erickson.
Paginademedia.ro prezintă în continuare detaliile campaniei Aici simt că renasc, obţinute de la Autoritatea Naţională pentru Turism.
OBIECTIVE. Noua campanie urmăreşte implementarea planurilor operaţionale de marketing pentru brandul turistic naţional. Obiectivele campaniei sunt de a comunica într-un mod puternic, creativ şi memorabil elementele de diferenţiere ale brandului turistic România, au spus reprezentanţii ANT pentru paginademedia.ro.
„În cadrul campaniei vor fi abordate temele principale din strategia de
promovare a brandului turistic naţional, respectiv cele mai competitive 6
produse turistice ale României: circuitele culturale, turismul în naturã, turismul
rural, pachetele tip city break, turismul activ si de aventurã, turismul balnear şi
wellness”.
CONCEPTUL CREATIV. De partea de creaţie s-s ocupat un trio de agenţii format din TBWA Bucureşti, TBWA Paris şi TBWA/Hunt Lascaris Johannesburg, având lider de asociere agenţia de la Bucureşti.
„Conceptul creativ se numeşte „Renaşterea” şi exprimă beneficiul emoţional al turiştilor din segmentul ţintă al călătorului cu discernamant / explorator.Campania este axata pe mesajul „Aici simt ca renasc”, ce va aparea pe toate materialele publicitare derulate in cadrul proiectului”, au explicat reprezentanţii instituţiei.
MEDII DE DIFUZARE. Campania se va desfăşura pe şapte staţii de televiziune şi şapte publicaţii presă scrisă.
Cele sapte statii de televiziune sunt : ProTV, Antena1, Antena3, KanalD, RomaniaTV, TVR1 si B1TV.
Publicatiile din presa scrisa sunt : Jurnalul National, Gazeta Sporturilor, Ziarul Financiar, TVMania, NationalGeografic, Ce se intampla doctore, FHM.
PERIOADA DE DESFĂŞURARE. Campania se întinde pe 15 luni, intre iunie 2014 si august 2015.
BUGETUL CAMPANIEI. Valoarea campaniei de promovare media intern este de 3.810.000 euro, fără TVA, iar bugetul este gestionat de McCann Erickson (agenţie selectată în urma unei proceduri de achiziţie publică). Campania TV are un buget de 3.510.000 de euro şi cea în presa scrisă de 300.000 de euro.
Proiectul este finanţat din fonduri europene în cadrul Programului
Operaţional Regional (POR) 2007-2013, Axa Prioritară nr. 5 „Dezvoltarea
durabilă şi promovarea turismului”
Spotul TV, obţinut cu susţinerea companiei de monitorizare AlfaCont:
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Nu nevoie de face promovare in Romanesti, nevoie de le face in limbii straine !
Romania a aruncate multe bani pentru promovare turism , nu vine aproape nimeni in stare mai frumos din Europa din est !
Mai importante este , duc turistii strain ce vreau el, nu ce vreau tu !