FIFA a raportat venituri de 1,733 miliarde de dolari din vânzarea drepturilor pentru meciurilor din 2014, scrie Broadbandtvnews.com.
Veniturile de anul acesta sunt mai mici decât cele obţinute în ultimii trei ani.
Lipsa de creştere a veniturilor pentru drepturile TV ar putea însemna că FIFA urmăreşte mai multe oferte de televiziune cu plată pentru evenimente viitoare.
Postul francez TF1 a decis că cei 130 de milioane de euro cerui de FIFA reprezintă o sumă prea mare care nu poate fi recuperată din publicitate, motiv pentru care a decis să sublicenţieze toate cele 64 de meciuri către BeTnSport.
În Italia, postul Rai a făcut acelaşi lucru prin vânzarea drepturilor tuturor meciurilor către platforma de satelit Sky Italia, deţinută de 21st Century Fox.
În ciuda fragmentării audienţei, transmisia în direct a competiţiilor sportive sunt capabile să atragă o adudienţă masivă.
Potrivit FIFA, finala din 2010 a Campionatului Mondial din Africa de Sud, care s-a jucat între Spania şi Olanda, a atras o audienţă de 531 de milioane de telespectatori, dintre care 489 de milioane au urmărit competiţia live.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Trimite un comentariu