Disney Channel va lansa în România, începând cu 21 iulie 2014, un nou logo şi o identitate grafică plină de viaţă.
Designul prezintă business-ul global, unificat printr-o imagine creativă şi modernă ce aduce în prim plan chipurile, familiile şi mediul telespectatorilor Disney Channel din întreaga lume.
În plus, noul branding reflectă trecutul Disney, în special semnătura lui Walt Disney ca parte integrantă din logo şi gestul marcant al scrierii literei 'D' ce este utilizat in toate tipurile de media. Noul logo dinamic combină două simboluri clasice Disney – semnătura distinctă a fondatorului companiei Walt Disney şi forma realizată din cele trei cercuri reprezentative pentru Mickey Mouse.
Toate promo-urile, clipurile de identitate şi cele privind recomandările de programe vor afişa noul logo, stil grafic şi paleta de culori. În timp ce logo-ul şi identitatea vizuală se schimbă, promisiunea canalului, valorile brandului şi conţinutul nu se modifică.
În EMEA, noul branding a fost dezvăluit pentru prima dată cu ocazia transferului Disney Channel Germania de la varianta pay-TV la free-to-air în ianuarie 2014
Disney Channels EMEA
În EMEA, Disney Channel este disponibil in 21 limbi şi 18 fluxuri vizuale din 117 ţări, ajungând astfel în peste 139 milioane de gospodării cu un total de 24 canale.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Comentarii
sa speram ca vor trece in 16:9 si sa aiba si o versiune hd